سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» موسیقی » بازگشت خواننده مطرح پاپ به بازیگری + عکس

تاریخ انتشار : 1395/07/04 - 16:29

 کد خبر: 390
 736 بازدید

بازگشت خواننده مطرح پاپ به بازیگری + عکس

آوای ایرانیان: این خواننده پاپ در جدیدترین فعالیت هنری خود جلوی دوربین داوود بیگدل رفت تا این کارگردان، آخرین سکانس خود را با بازی «مهدی مقدم» به پایان برساند. داوود بیگدل که به تازگی جدیدترین فیلم سینمایی خود را در بخش هنر و تجربه، مقابل دوربین برده بود، خبر از اتمام فیلمبرداری این مجموعه داد. […]

بازگشت خواننده مطرح پاپ به بازیگری + عکس

%d9%85%d9%87%d8%af%db%8c-%d9%85%d9%82%d8%af%d9%85

آوای ایرانیان: این خواننده پاپ در جدیدترین فعالیت هنری خود جلوی دوربین داوود بیگدل رفت تا این کارگردان، آخرین سکانس خود را با بازی «مهدی مقدم» به پایان برساند.
داوود بیگدل که به تازگی جدیدترین فیلم سینمایی خود را در بخش هنر و تجربه، مقابل دوربین برده بود، خبر از اتمام فیلمبرداری این مجموعه داد.
تنهایی با حضور بازیگرانی نظیر نیلوفر شهیدی ،امیرمحمد زند، گیتی قاسمی، میرطاهر مظلومی و مهدی مقدم (خواننده) در بخش هنر و تجربه اکران می شود.
این فیلم روایتگر داستان تنهایی دختری است که به خاطر مشکلات خانواده‌اش در راهی اشتباه قدم می‌گذارد و این راه اشتباه تا پایان قصه گریبان‌گیر او خواهد بود.
مهدی مقدم در بخش‌هایی از این فیلم ترانه‌هایی را اجرا می کند.
عوامل این فیلم را نیز محمدحسین گل‌فشان(تهیه‌کننده)، وحید مرادی (مجری طرح)، سعید عطایی (مدیرتولید)، عبد عبدی (تصویربردار)، دانیال شعاعی (طراح گریم)، مصطفی زندی (نویسنده) تشکیل می دهند.
بیگدلی علاوه بر کارگردانی تدوین این اثر را نیز بر عهده دارد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : موسیقی
ارسال دیدگاه

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)