سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» موسیقی » “سقوط” سامان جلیلی در راه است!

تاریخ انتشار : 1395/07/04 - 16:36

 کد خبر: 399
 884 بازدید

“سقوط” سامان جلیلی در راه است!

آوای ایرانیان: مدیر برنامه سامان جلیلی با اشاره به ویژگی های جدیدترین آلبوم این خواننده پاپ از انتشار آلبوم سقوط تا پایان تابستان امسال سخن گفت. به گزارش آوای ایرانیان، محمد قیامتی مدیر برنامه سامان جلیلی با اشاره به آلبوم جدید سامان جلیلی به میزان گفت: آلبوم جدید سامان جلیلی با عنوان سقوط تا پایان […]

“سقوط” سامان جلیلی در راه است!

سامان جلیلی

آوای ایرانیان: مدیر برنامه سامان جلیلی با اشاره به ویژگی های جدیدترین آلبوم این خواننده پاپ از انتشار آلبوم سقوط تا پایان تابستان امسال سخن گفت.

به گزارش آوای ایرانیان، محمد قیامتی مدیر برنامه سامان جلیلی با اشاره به آلبوم جدید سامان جلیلی به میزان گفت: آلبوم جدید سامان جلیلی با عنوان سقوط تا پایان تابستان امسال در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: این آلبوم ۱۲ قطعه دارد و در زمینه شعر، امید علیجانی و شهرام جلیلی در این اثر فعالیت داشته اند.

این مدیر برنامه تصریح کرد: تمامی ملودی های آلبوم سقوط را سامان جلیلی ساخته و جدیدترین اثر موسیقایی وی ملودی محور خواهد بود.

قیامتی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: معین راهبر، کوشان حداد، پازل بند و بهروز علیاری از جمله افرادی هستند که در زمینه تنظیم قطعه های آلبوم فعالیت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: به طور یقین با انتشار آلبوم سقوط انتظارات از سامان جلیلی نسبت به قبل بالاتر می رود. هیچ یک از تک قطعه هایی که اخیراَ توسط این خواننده پاپ منتشر شده در آلبوم جدید وجود ندارد و تمامی قطعه ها جدید هستند.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : موسیقی
ارسال دیدگاه

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)