سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » ام.آی.تی زبان برنامه‌نویسی هوش مصنوعی جدیدی توسعه داد

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 6:13

 کد خبر: 12882
 395 بازدید

ام.آی.تی زبان برنامه‌نویسی هوش مصنوعی جدیدی توسعه داد

یک تیم از پژوهشگران ام.آی.تی یک زبان برنامه‌نویسی هوش مصنوعی توسعه داده‌اند که به گفته آنها نه تنها این زبان برنامه زبان نویسی که “ژن”(Gen) نام دارد، عمل برنامه نویسی هوش مصنوعی را برای افراد بسیار آسان می‌کند بلکه به کارشناسان این حوزه کمک می‌کند تا پیشرفت چشمگیری داشته باشند. پژوهشگران گفتند: کاربران می‌توانند از […]

ام.آی.تی زبان برنامه‌نویسی هوش مصنوعی جدیدی توسعه داد

یک تیم از پژوهشگران ام.آی.تی یک زبان برنامه‌نویسی هوش مصنوعی توسعه داده‌اند که به گفته آنها نه تنها این زبان برنامه زبان نویسی که “ژن”(Gen) نام دارد، عمل برنامه نویسی هوش مصنوعی را برای افراد بسیار آسان می‌کند بلکه به کارشناسان این حوزه کمک می‌کند تا پیشرفت چشمگیری داشته باشند.
پژوهشگران گفتند: کاربران می‌توانند از ژن برای نوشتن مدل‌ها و الگوریتم در رشته‌هایی مانند رایانه، رباتیک و آمار که معمولاً هوش مصنوعی نقش خاصی دارد، استفاده کنند. آنها می‌توانند این کار را بدون نیاز به انجام معادلات پیچیده یا دستی نوشتن کد انجام دهند.
علاوه بر نکات مذکور پژوهشگران افزودند تمام افراد اعم از کارشناس یا فرد تازه کار در این زمینه می‌توانند از زبان برنامه نویسی ژن استفاده کنند و به این صورت نیست که تنها افراد خاصی بتوانند از آن استفاده کنند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)