سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » حضور قابلیت Attention Correction فیس تایم در سیستم عامل iOS 13

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 8:16

 کد خبر: 12960
 333 بازدید

حضور قابلیت Attention Correction فیس تایم در سیستم عامل iOS 13

🔺در iOS 13 قابلیت جدیدی به نام اصلاح نقطه توجه یا Attention Correction فیس تایم وجود دارد که باعث می‌ شود هنگام استفاده از فیس‌ تایم حتی در صورت نگاه کردن به نمایشگر، تصویر خروجی شما به گونه‌ ای باشد که انگار به لنز دوربین نگاه کرده‌ اید. 🔺یکی از مشکلات اکثر افراد هنگام برقراری […]

حضور قابلیت Attention Correction فیس تایم در سیستم عامل iOS 13

🔺در iOS 13 قابلیت جدیدی به نام اصلاح نقطه توجه یا Attention Correction فیس تایم وجود دارد که باعث می‌ شود هنگام استفاده از فیس‌ تایم حتی در صورت نگاه کردن به نمایشگر، تصویر خروجی شما به گونه‌ ای باشد که انگار به لنز دوربین نگاه کرده‌ اید.

🔺یکی از مشکلات اکثر افراد هنگام برقراری تماس های تصویری آن است که به سبب قرارگیری لنز در بالای صفحه نمایش دستگاه، در اکثر موارد اینطور به نظر می رسد که فرد به جای نگاه به چشم طرف مقابل، در حال نگاه کردن به پایین است. به نظر می رسد اپل در iOS 13 این مشکل را برطرف کرده باشد.

🔺این ویژگی جدید که اصلاح نقطه توجه فیس تایم یا Attention Correction فیس تایم نام دارد، باعث می شود ویدیو به گونه ای اصلاح شود که به نظر برسد هر دو طرف تماس تصویری، با یکدیگر تماس چشمی نیز دارند. این ویژگی اکنون در نسخه بتای iOS 13 وجود دارد.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)