سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » عرضه احتمالی ۷ مدل جدید مک بوک در اواخر سال جاری

تاریخ انتشار : 1398/06/05 - 5:40

 کد خبر: 13520
 346 بازدید

عرضه احتمالی ۷ مدل جدید مک بوک در اواخر سال جاری

🔺طبق اطلاعات به دست آمده از پایگاه داده EEC، شرکت اپل قصد دارد تا در اواخر سال جاری، ۷ مدل جدید مک بوک را وارد بازار کند. 🔺اپل به تازگی مدل های مک بوک پرو ۱۳ و ۱۵ اینچی را ارتقا داده است. اما این موضوع پایان کار اپل در سال جاری نخواهد بود. طبق […]

عرضه احتمالی ۷ مدل جدید مک بوک در اواخر سال جاری

🔺طبق اطلاعات به دست آمده از پایگاه داده EEC، شرکت اپل قصد دارد تا در اواخر سال جاری، ۷ مدل جدید مک بوک را وارد بازار کند.

🔺اپل به تازگی مدل های مک بوک پرو ۱۳ و ۱۵ اینچی را ارتقا داده است. اما این موضوع پایان کار اپل در سال جاری نخواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده از EEC (کمیسیون اقتصادی اوراسیا)، این غول تکنولوژی احتمالا در حال اصلاح و راه اندازی مدل های جدید مک بوک است. این مدل ها دارای مشخصات سخت افزاری متفاوت بوده و در مقایسه با محصولات ارائه شده کنونی، از برتری نسبی برخوردارند.

🔺لپ تاپ های A2141 ،A2147 ،A2158 ،A2159 ،A2179 ،A2182 و A2251 هفت مدل جدید مک بوک هستند که در پایگاه داده EEC، تحت عنوان رایانه های قابل حمل به ثبت رسیده اند. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این مجموعه منتشر نشده است، اما به نظر می رسد که نسخه های جدید مک بوک ۱۲ اینچی، مک بوک ایر و مک بوک مجهز به پردازشگر ARM، سه مورد از گزینه های موجود در این فهرست باشند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)