سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » قابلیت دارک مود به مایکروسافت اوت لوک اضافه می شود

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 5:58

 کد خبر: 12864
 352 بازدید

قابلیت دارک مود به مایکروسافت اوت لوک اضافه می شود

🔺شرکت مایکروسافت در حال توسعه قابلیت دارک مود برای سرویس اوت لوک (Outlook) است. برای آگاهی از جزئیات این خبر در ادامه با کلیک همراه باشید. 🔺با فراگیر شدن قابلیت دارک مود (Dark Mode) در نرم افزارها و سرویس های مختلف، اکنون نوبت به آن رسیده تا مایکروسافت، این ویژگی را برای سرویس اوت لوک […]

قابلیت دارک مود به مایکروسافت اوت لوک اضافه می شود

🔺شرکت مایکروسافت در حال توسعه قابلیت دارک مود برای سرویس اوت لوک (Outlook) است. برای آگاهی از جزئیات این خبر در ادامه با کلیک همراه باشید.

🔺با فراگیر شدن قابلیت دارک مود (Dark Mode) در نرم افزارها و سرویس های مختلف، اکنون نوبت به آن رسیده تا مایکروسافت، این ویژگی را برای سرویس اوت لوک نیز راه اندازی کند. این شرکت پیش از نیز گفته بود که در حال توسعه این ویژگی برای نرم افزار OneNote است. استفاده از قابلیت دارک مود می تواند مصرف باتری در گوشی های AMOLED را به طور چشمگیری کاهش دهد.

🔺در واقع شرکت مایکروسافت سال گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد قابلیت دارک مود سرویس اوت لوک را برای سیستم عامل های اندروید و iOS راه اندازی کند. هر چند که از تاریخ دقیق اجرایی شدن این پروژه حرفی به میان نیامد. اکنون پس از گذشت یک سال، به نظر می رسد که بالاخره زمان موعود فرا رسیده است.
@it_24


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)