سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » «مغز انسان» به کامپیوتر متصل می شود

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 5:47

 کد خبر: 12835
 365 بازدید

«مغز انسان» به کامپیوتر متصل می شود

دانشمندان میگویند، با استفاده از ترکیبی از فناوریهای نانو، هوش مصنوعی و دیگر محاسبات، انسانها قادر خواهند بود مغز خود را به صورت یکپارچه به یک رایانه متصل کنند تا اطلاعات را از اینترنت در زمان واقعی جمع آوری کنند. به گفته دانشمندان این روند که «اینترنت افکار» نام دارد، شرایط دسترسی سریع به اطلاعات […]

«مغز انسان» به کامپیوتر متصل می شود

دانشمندان میگویند، با استفاده از ترکیبی از فناوریهای نانو، هوش مصنوعی و دیگر محاسبات، انسانها قادر خواهند بود مغز خود را به صورت یکپارچه به یک رایانه متصل کنند تا اطلاعات را از اینترنت در زمان واقعی جمع آوری کنند.

به گفته دانشمندان این روند که «اینترنت افکار» نام دارد، شرایط دسترسی سریع به اطلاعات را فراهم میکند.

این تکنولوژی همچنین میتواند ذهن انسانها را به یک «سوپر مغز» تبدیل کند؛ برخی از آزمایشات قبلا نشان داده اند ارتباط دادن افکار به کامپیوتر امکان پذیر است، با این حال تعدادی از موانع همچنان در این مسیر وجود دارد.

با ضبط سیگنالهای الکتریکی مغز افراد با الکتروانسفالوگرامها (EEGها) و انتقال واکنش به چشمکهای نور LED ممکن است امکان اتصال مغز انسان به کامپیوتر فراهم شود.  الکتروانسفالوگرام سیگنالهای الکتریکی مغز را با استفاده از ۲۱ الکترود که به ترتیب خاصی در سطح سر نصب میشوند ثبت میکند. این الکترودها به کمک نوارهای ارتجاعی در کنار هم نگه داشته شده و مانند یک کلاه روی سر قرار می گیرند.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)