سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » پژوهشگران هوش مصنوعی ترکیه عروس دریایی رباتیک طراحی کردند

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 6:17

 کد خبر: 12885
 401 بازدید

پژوهشگران هوش مصنوعی ترکیه عروس دریایی رباتیک طراحی کردند

گروهی از پژوهشگران حوزه هوش مصنوعی ترکیه نوعی ربات عروس دریایی یا عروس دریایی رباتیک را با الهام از حرکات واقعی عروس دریایی طراحی کرده اند. این ربات قابلیت تطابق خودکار با محیط اطراف را داراست. نکته جالب در مورد این عروس دریایی رباتیک، قابلیت پنهان شدن خودکار در ماسه های کف اقیانوس و البته […]

پژوهشگران هوش مصنوعی ترکیه عروس دریایی رباتیک طراحی کردند

گروهی از پژوهشگران حوزه هوش مصنوعی ترکیه نوعی ربات عروس دریایی یا عروس دریایی رباتیک را با الهام از حرکات واقعی عروس دریایی طراحی کرده اند. این ربات قابلیت تطابق خودکار با محیط اطراف را داراست.

نکته جالب در مورد این عروس دریایی رباتیک، قابلیت پنهان شدن خودکار در ماسه های کف اقیانوس و البته الگوپذیری لحظه ای از محیط اطراف است. این عروس دریایی رباتیک می تواند منجر به اختلال در جریان آب برای دستکاری اشیاء یا حفاری در زمین شود. ”

عروس دریایی رباتیک دارای یک پایه نرم با میکروپایه های مغناطیسی و سنسوهای راهنمایی است که از پلیمرهای “غیرفعال” غیر مغناطیسی ساخته شده اند.محققان این ربات را در مخزنی احاطه شده توسط فضای الکترومغناطیسی قرار می دهند. با دستکاری میدان مغناطیسی، می توان بیت های مغناطیسی بازوی ربات را کنترل کرد.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)