سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » کنترلر جدید نینتندو سوییچ معرفی شد

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 5:44

 کد خبر: 12831
 378 بازدید

کنترلر جدید نینتندو سوییچ معرفی شد

🔹شرکت PDP چندی پیش از کنترلر جدید نینتندو سوییچ رونمایی کرد که از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی با مدل حرفه ای کنترلر این کنسول دارد. 🔹اگرچه نینتندو سوییچ یکی از موفق ترین کنسول های تاریخ شرکت نینتندو به شمار می رود و حتی چند وقتی است که لقب پرفروش ترین کنسول هر ماه به این […]

کنترلر جدید نینتندو سوییچ معرفی شد

🔹شرکت PDP چندی پیش از کنترلر جدید نینتندو سوییچ رونمایی کرد که از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی با مدل حرفه ای کنترلر این کنسول دارد.

🔹اگرچه نینتندو سوییچ یکی از موفق ترین کنسول های تاریخ شرکت نینتندو به شمار می رود و حتی چند وقتی است که لقب پرفروش ترین کنسول هر ماه به این دستگاه هیبریدی تعلق می گیرد، اما با وجود گذشت حدود سه سال از عرضه این کنسول، سوییچ همچنان با یک سری مشکلات و ایرادات ریز و درشت دست و پنجه نرم می کند.

🔹برای مثال، کمبود لوازم جانبی نینتندو سوییچ را می توان یکی از نقاط ضعف آن دانست، اما مسئله فقط به این مورد خلاصه نشده و کاربران این کنسول نه تنها سال هاست که به خاطر عدم امکان برقراری چت صوتی با سایر بازیکنان ناراضی هستند، بلکه نبود جک هدفون ۳.۵ میلی متری در کنترلر سوییچ نیز مورد انتقاد شماری از کاربران قرار گرفته است. این در حالی است که کاربران کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ به راحتی قادر به اتصال هدفون خود به کنترلر دستگاه هستند.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)