سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» سرگرمی » روایت خواننده مطرح پاپ از زندگی در “جهنم تهران”

تاریخ انتشار : 1395/07/04 - 16:32

 کد خبر: 393
 1782 بازدید

روایت خواننده مطرح پاپ از زندگی در “جهنم تهران”

آوای ایرانیان: حوالی روستای گلدسته دودکش‌های بلند کوره‌های آجرپزی روی دیگری از زندگی را به رخ هر بیننده‌ای می‌کشد. تصویری خاک آلود که با رنج کاری سخت آمیخته شده و زندگی مردمانی را قاب می‌گیرد که به افزایش ارتفاع ردیف های آجری دل خوش کرده‌اند. اینجا یکی از کوره‌های آجرپزی شمس آباد است. جایی که […]

روایت خواننده مطرح پاپ از زندگی در “جهنم تهران”

آوای ایرانیان: حوالی روستای گلدسته دودکش‌های بلند کوره‌های آجرپزی روی دیگری از زندگی را به رخ هر بیننده‌ای می‌کشد. تصویری خاک آلود که با رنج کاری سخت آمیخته شده و زندگی مردمانی را قاب می‌گیرد که به افزایش ارتفاع ردیف های آجری دل خوش کرده‌اند. اینجا یکی از کوره‌های آجرپزی شمس آباد است.
جایی که تیغ آفتاب تیرماه ماندن برای هر جنبنده ای را سخت و دشوار می‌کند و زنان و مردان روی خاک داغ و زیر آفتاب سوزان، خشت روی خشت می‌گذارند تا روزگارشان را بنا کنند
اینجا تهران است،کوره های آجر پزی شمس آباد
حال رضا صادقی، خواننده مطرح پاپ، روز گذشته یک ساعت زندگی چند ساعته را با کودکان کار این منطقه تجربه کرد و در خصوص این همنشینی اینگونه نوشت:
” شمس اباد – کوره اجر پزى …. بچه هاى با عشق کار … نگاه مهربون شما …. ما باهمیم” دستت اون دخترک را میفشارم و میبوسم، دختری که کوره هاى داغ اجر پزى لبخندت را گرفته و نگاهش به اسمان است که ” اخ اگه بارون بزنه ” حقوق هاى میلیونى شما ها روزى گلوتون و میگیره . این بچه ها جهنم و لمس میکنن و بهشت و خواب میبینن .. دریغ از حتى در خونه ایى که مانع اتش باد بشه …. اقایون در دفتر هاى زیباتون و باز کنید و بیاین ببینید … لطفا .. اینجا شمس اباد کوره اجر پزى”

 

photo_2016-06-20_15-57-09 photo_2016-06-20_15-57-16 photo_2016-06-20_15-57-21 photo_2016-06-20_15-57-24


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : سرگرمی , موسیقی
ارسال دیدگاه

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)