سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» اسرار خانه داری » راهنمای مفید لباس پوشیدن در فصل پاییز!

تاریخ انتشار : 1393/08/14 - 12:51

 کد خبر: 71
 1482 بازدید

راهنمای مفید لباس پوشیدن در فصل پاییز!

چه کسی پیدا می شود که دلش نخواهد همیشه و در تمام فصول به خصوص فصل پاییز زیبا و خوش لباس باشد؟ در این صورت اگر شما هم جزو آن خیلی ها هستید زود دست به کار شوید و در کمد لباس تان را باز کنید. ما به شما خواهیم گفت که باید کدام یک […]

راهنمای مفید لباس پوشیدن در فصل پاییز!

چه کسی پیدا می شود که دلش نخواهد همیشه و در تمام فصول به خصوص فصل پاییز زیبا و خوش لباس باشد؟ در این صورت اگر شما هم جزو آن خیلی ها هستید زود دست به کار شوید و در کمد لباس تان را باز کنید. ما به شما خواهیم گفت که باید کدام یک از لباس ها را کنار بگذارید و چه لباس هایی بخرید. در قدم بعدی چند دست از این لباس های پاییزی را با هم ست می کنیم تا شما بتوانید آنها را در مهمانی های پاییزه زنانه و مردانه بپوشید .

الان موقع آن است که جارختی لباس های پاییزه تان را ترتیب دهید. در ترتیب دادن جارختی و یا کمد لباس پاییزی سه نکته اصلی را به یاد داشته باشید:

۱. جنس لباس پاییزه: پارچه های مخمل کبریتی، چرم، جیر،‌ پارچه های کتانی راه راه و زبر، مخمل، بافتنی و کشباف، پارچه هایی که آستر دارند، خز و در نهایت پارچه های پشمی، پارچه های لباس های پاییزی هستند. پس به سراغ این جنس ها هنگام انتخاب بروید.

۲. رنگ لباس های پاییزی: پاییز فصل زرد و نارنجی است بنابراین شما هم در این فصل به طبیعت و حال و هوای آن احترام بگذارید و لباس هایی را انتخاب کنید که رنگ آنها مناسب این فصل است. سبز یشمی، آبی تیره(آبی نفتی)، عاجی و قهوه ای مناسب این فصل هستند. رنگ هها در پاییز غوغا می کنند پس شما هم د راین جشن رنگ طبیعت شرکت کنید.

۳. نوع لباس های پاییزه: وقتی بوی مهر می آید کم کم وقت آن است که لباس های آستین کوتاه را جمع کنید و لباس های دیگری را مهمان جارختی تان بکنید. بلوزهای یقه اسکی،‌ ژاکت کشباف،‌ عرق گیر، شلوارهای جین، شلوارهای پارچه ای کمی ضخیم تر،‌ و دستکش های چرمی و یا موهر ظریف، چکمه های ساق بلند، بلوزهای بلند دکمه دار، کت های ورزشی مناسب، جلیقه و کت های کوتاه کمردار، کمربندهای چرمی از کمد شما یک کمد پاییزی می سازند.

باد نکنید لطفا!
یکی از مشکلات اصلی با لباس های پاییزه و به خصوص ژاکت این است که شما را چاق تر از آنچه هستید نشان می دهد و به خصوص در زمانی که لباس جفت و جور بدن بیشتر طرفدار دارد این یک مشکل بزرگ است ولی راه حل آن آسان است. به سراغ خرید ژاکت هایی بروید که جفت و جور بدن شما بافته شده باشند. از طرف دیگر می توانید به جای ژاکت، یک زیر پیراهن که نقش عرق گیر را ایفا می کند و دو لایه لباس (پیراهن) بپوشید. در این صورت دیگر نیازی به حمل ژاکت در این روزهای پاییز که هوا متغیر است را نخواهید داشت. یک مزیت دیگر ژاکت این است که اگر گرمتان شد می توانید آن را از تن بیرون بیاورید و به دور کمرتان گره بزنید. هوای پاییز نامطمئن است، خیلی اوقات همرا ه داشتن یک ژاکت مناسب ضروری است.

خرید پاییزی با کودک
جوراب: بهتر است از هر رنگ جوراب، دو جفت بخرید. در این صورت اگر کوچولوی شما یک لنگه از جورابش را گم کرد هنوز سه لنگه دیگر دارد.

تی شرت:‌ خرید چند تی شرت برای لباس پاییزه بچه ها هم بد نیست چون آنها وقتی به کلاس درس می رسند، ژاکت و کت را از تن بیرون می آورند. در این شرایط لباس آستین بلند هم برای هوای پاییزی کلاس شاید گرم باشد و هم سر آستین های آن در اثر تماس مداوم با میز کثیف می شود.

سوئیت شرت: کاپشن برای لباس پاییزی کودک خیلی زود است. به جای آن ‌چند سوئیت شرت رنگی برای روزهای آغاز مدرسه اش بخرید.

دستکش، کلاه و روسری: برای کودک خود به سراغ خرید دستکش های گران نروید چون دستش در حال رشد است. پارچه های ضد آب بهترین انتخاب برای دستکش هستند، بهتر است دستکش پاییزی از جنس پشم نباشد چون پس از شست و شو و یا حتی زیر باران خیس شدن دیر خشک می شود.

۷ پیشنهاد ایده آل:
۱. می توانید یک ژاکت قرمز و یا هر رنگ شاد دیگر را که با کمر یا دکمه بزرگی بسته می شود را با یک بلوز یقه اسکی سفید بپوشید. زیورآلات رنگ قهوه ای مانند آنهایی که از چرم ساخته شده اند تیپ پاییزی شما را کامل می کنند.

۲. پیشنهاد شماره دو برای مهمانی های زنانه مناسب است. شما می توانید یک چکمه نیم ساق را با یک دامن بلند با طرح های هندسی و رنگ های شاد بپوشید و آن را با یک بلوز آستین بلند ساده و یک گردنبند ظریف کامل کنید. می توانید برای اینکه سردتان نشود ساق بپوشید.

۳. خوب آقایان اعتراض نکنند. به فکر آنها نیز بوده ایم. خوب شما باید برای پاییز امسال یک جین خاکستری بخرید. در روزهای پاییز دست از سر جین های آبی بردارید و شلوار جین خاکستری تان را با یک پیراهن یقه اسکی یا یقه گرد ست کنید.

۴. چند وقتی است که ژاکت های فانتزی زیبا برای دختر خانم ها به بازار پاییزه آمده است. شما می توانید یکی از این ژاکت های کوتاه به رنگ شاد را با یک بلوز نازک به رنگ های سفید و بنفش روشن و شلوار جین ست کنید.

۵. پوشیدن تونیک های پشمی وبافتنی بلند در این فصل غوغا می کند. می توانید این تونیک ها را با یقه اسکی و آستین های تا آرنج به همراه ساق بپوشید.

۶. پیشنهاد شماره ۶ ما هم مخصوص آقایان است و آن خرید یک شلوار کتانی مشکی است.   شلوار کتانی مشکی هم بسیار شیک است و هم به شما ظاهر رسمی تری می بخشد. می توانید این شلوار را با بلوز یشمی ست کنید. همچنین این شلوار با ژاکت بی آستین بسیار زیبا می شود.

۷. آقایان می توانند تیپ لباس پاییزی شان را با خرید یک کت مخمل کبریتی، کامل کنند. رنگ های شتری، قهوه ای و حتی سدری برای پاییز ایده آل است. خوبی این کت ها این است که هم با شلوار جین ست می شوند و هم با شلوار پارچه ای.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اسرار خانه داری , دنیای مد
ارسال دیدگاه

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)