سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» سلامتی » سرطان معده و روده در کمین افراد عصبی

تاریخ انتشار : 1399/01/05 - 23:51

 کد خبر: 34400
 389 بازدید

سرطان معده و روده در کمین افراد عصبی

عصبانیت با تداخل در میزان ترشح اسید معده خطر ابتلا به بیماریهای معده و روده را افزایش داده و تداوم آن میتواند منجر به ابتلا به سرطان شود. سرطان معده را می توان رشد بدون کنترل سلول های بدخیم در معده دانست .سرطان معده سالیانه باعث مرگ حدود یک میلیون نفر در سرتاسر جهان می […]

سرطان معده و روده در کمین افراد عصبی

عصبانیت با تداخل در میزان ترشح اسید معده خطر ابتلا به بیماریهای معده و روده را افزایش داده و تداوم آن میتواند منجر به ابتلا به سرطان شود.

سرطان معده را می توان رشد بدون کنترل سلول های بدخیم در معده دانست .سرطان معده سالیانه باعث مرگ حدود یک میلیون نفر در سرتاسر جهان می شود.
بر پایه این خبر، عصبانیت با تداخل در میزان ترشح اسید معده خطر ابتلا به بیماری های معده و روده را افزایش داده و تداوم آن می تواند منجر به ابتلا به سرطان شود.
در تحقیقات محققان مشخص شد که تومورهای سرطان معده به وسیله سلول های خاص در معده ایجاد می شوند که به اعصاب سیگنال می دهند استیل کولین بیشتری بسازند.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سلول های بنیادی، تیمی چند ملیتی از محققین نشان داده اند که فاکتور رشد عصبی که تکوین اعصاب را تحریک می کند، زمانی که بلوک شود تکوین سرطان معده را نیز مهار می کند.


برچسب ها :
دسته بندی : سلامتی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)