سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» آشپزی » چهار روش برای رفع شوری غذا

تاریخ انتشار : 1398/05/17 - 7:43

 کد خبر: 12172
 1384 بازدید

چهار روش برای رفع شوری غذا

شور شدن غذا حتی ممکن است برای آشپزهای حرفه ای هم اتفاق بیافتد و این مساله اصلا نگران کننده نیست. در این مطلب به شما چند راه را معرفی می کنیم که می تواند شوری غذا را از بین ببرد.     ۴ ترفند برای رفع شوری در آشپزی به جرات می‌توان آشپزی را دید […]

چهار روش برای رفع شوری غذا

شور شدن غذا حتی ممکن است برای آشپزهای حرفه ای هم اتفاق بیافتد و این مساله اصلا نگران کننده نیست. در این مطلب به شما چند راه را معرفی می کنیم که می تواند شوری غذا را از بین ببرد.

 

نمک

 

۴ ترفند برای رفع شوری در آشپزی

به جرات می‌توان آشپزی را دید که به‌رغم تجربه و دقت در آشپزی گاهی در افزودن نمک به غذا اشتباه نکرده باشد. این مساله به‌خصوص در مهمانی‌ها دردساز می‌شود، اما با ۴ ترفند ساده می‌توانید این اشتباه آشپزی را جبران کنید.

 

استفاده از سیب‌ زمینی

سیب زمینی

 

یک سیب‌ زمینی را پوست بگیرید و به دو نیم تقسیم کنید و در غذای در حال جوش بیندازید. سیب‌ زمینی نمک را جذب می‌کند، پس از پخت آن را از غذا بیرون بیاورید. اگر تمایلی به طعم سیب‌زمینی در غذا ندارید، می‌توانید از تکه‌ای نان خشک استفاده کنید.

 

استفاده از قند

یک حبه قند را در قاشقی بگذارید. قاشق را آرام در قابلمه غذای مایع طوری بگذارید که قند در غذا حل نشود. پس از چند لحظه قاشق و قند را بردارید.

 

استفاده از خامه

 

خامه

 

اگر سبزی‌های بخارپز شما شور شده‌اند، می‌توانید آنها را در مقداری مخلوط آب جوش و خامه بریزید تا کمی از نمکشان کم شود. البته می‌توانید آنها را با خامه هم سرو کنید، گرچه کمی کالری غذا را بیشتر می‌کنند.

 

رفع شوری غذا با استفاده از میوه

برای بعضی غذاها مانند خوراک گوشت و سبزی‌ها می‌توانید از میوه‌ها برای کاهش طعم شوری غذا کمک بگیرید. به‌طور مثال، چند تکه سیب یا آناناس انتخاب خوبی خواهد بود.

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : آشپزی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)