سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» سلامتی » ‏بشر اولین بار از کجا فهمیده یه ذره ماست بریزه تو شیر گرم شده بعد بذاره یه گوش همه شیر تبدیل به ماست میشه ، بعد اون ماست اولیه رو از کجا آورده ؟

تاریخ انتشار : 1398/11/07 - 0:42

 کد خبر: 30097
 270 بازدید

‏بشر اولین بار از کجا فهمیده یه ذره ماست بریزه تو شیر گرم شده بعد بذاره یه گوش همه شیر تبدیل به ماست میشه ، بعد اون ماست اولیه رو از کجا آورده ؟

جالب بدونید که ماست اولین بار در ایران تولید شده و بعد به بلغارستان رفته است حالا میپرسید چگونه؟ همانطور که میدانید برای درست کردن ماست باید به شیر نسبتا” گرم مایه ماست را بزنیم ، ولی اگر برای اولین بار بخواهیم چنین کاری را بکنیم مطمئنا” مایه ماستی وجود نداشته و حتما از چیز […]

‏بشر اولین بار از کجا فهمیده یه ذره ماست بریزه تو شیر گرم شده بعد بذاره یه گوش همه شیر تبدیل به ماست میشه ، بعد اون ماست اولیه رو از کجا آورده ؟

جالب بدونید که ماست اولین بار در ایران تولید شده و بعد به بلغارستان رفته است حالا میپرسید چگونه؟ همانطور که میدانید برای درست کردن ماست باید به شیر نسبتا” گرم مایه ماست را بزنیم ، ولی اگر برای اولین بار بخواهیم چنین کاری را بکنیم مطمئنا” مایه ماستی وجود نداشته و حتما از چیز دیگری استفاده شده است، در ایران در کردستان و نزدیک «خانه» گیاهی در اطراف یک آب معدنی می‌روید که فارسی آن علف ماست بوده و اهالی محل به آن یوغورت اوتی می‌گویند شیره این گیاه، شیر را منعقد کرده و تبدیل به ماست می‌کند و ماستی که با این گیاه تهیه شود به مراتب مفیدتر خوشبوتر و خوشمزه تر خواهد بود


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : سلامتی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)