سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» اقتصاد » ولخرجی را کنار بگذارید و پس انداز کنید!

تاریخ انتشار : 1398/05/17 - 8:12

 کد خبر: 12178
 1603 بازدید

ولخرجی را کنار بگذارید و پس انداز کنید!

ولخرجی یکی از مشکلات اصلی است که نمی گذارد در این روزهای پرخرج پس انداز داشته باشید. در ادامه به شما روشهایی برای پس انداز کردن پیشنهاد می دهیم بهترین روش های پس انداز کردن حتی برای ولخرج ها پول پس انداز کردن کار چندان آسانی نیست اما با تلاش و استفاده از روش هایی […]

ولخرجی را کنار بگذارید و پس انداز کنید!

ولخرجی یکی از مشکلات اصلی است که نمی گذارد در این روزهای پرخرج پس انداز داشته باشید. در ادامه به شما روشهایی برای پس انداز کردن پیشنهاد می دهیم

ولخرجی را کنار بگذارید و پس انداز کنید

بهترین روش های پس انداز کردن حتی برای ولخرج ها

پول پس انداز کردن کار چندان آسانی نیست اما با تلاش و استفاده از روش هایی که در این مطلب آمده است مطمئن باشید می توانید این کار را با موفقیت انجام دهید حتی اگر یک ولخرج واقعی باشید.

 

چرا گذشته شما مانع از پس انداز کردن می شود؟

آیا دائم به اشتباهات مالی تان فکر می کنید؟ اگر پاسخ تان مثبت است پس بدانید که این افکار مانع از پس انداز کردن شما می شود. دائم آرزو می کنید که به گذشته برگردید و آن اشتباهات را تکرار نکنید اما فکر کردن به گذشته هیچ فایده ای ندارد فقط باعث می شود آینده را نادیده بگیرید به جای این کار اشتباهات تان را بپذیرید و از آن ها درس بگیرید.

 

چگونه مراقب هزینه ها باشیم؟

به جای مدیریت دستی از اپلیکیشن های مدیریت مالی مثل BillGuard، Dollarbird،Fudget و بسیاری برنامه های دیگر استفاده کنید. با این ابزارها بیشتر مراقب ولخرجی و دخل و خرج و پس اندازهای خود خواهید بود.

 

چرا در پس انداز کردن شکست می خوریم؟

بعضی ها ذاتا پول جمع کن هستند اما بیشتر مردم ولخرج هستند به جای این که ولخرجی تان را انکار کنید آن را بپذیرید.
۶۰ الی ۷۰ درصد درآمدتان را پس انداز نکنید. پس انداز کردن یک مسابقه نیست بلکه باید برای روزهای بازنشستگی و یا برای یک خرید بزرگ پس انداز کنید.
اگر نمی توانید پس انداز کنید پول تان را خرج چیزهای خوب و مفید کنید. این روش به درد کسانی که صرفه جو هستند نمی خورد بلکه برای کسانی است که نمی توانند پول پس انداز کنند.

 

 

چگونه بدهکار نشویم؟

دارایی شخصی یک بازی است. از یک طرف پول در می آورید و از طرف دیگر آن را پس انداز می کنید. اما در آخر پولی که پس انداز کرده ایم با پولی که درآورده ایم برابر نیست. تحقیقات نشان داده است ۶۰ درصد مردم آمریکا خرجشان بیشتر از دخلشان است. پس چگونه می توان جدای این ۶۰ درصد بود؟
هر چه کمتر بدهکار باشید بیشتر می توانید پول پس انداز کنید و بهترین راه برای بدهکار نشدن این است که برای معاملات خود پول نقد پرداخت کنید. اگر برای خریدهای خود پول نقد پرداخت کنید کمتر هزینه می کنید و بیشتر پس انداز می کنید.

 

فرمول ثابت شده برای بالا بردن پس اندازها

به جای این که تمام تمرکزتان را روی پس انداز کردن پول قرار دهید به فکر بالا بردن درآمدتان باشید. به عنوان مثال می توانید ساعات بیشتری کار کنید یا بهتر کار کنید تا ترفیع بگیرید. اما مشکل اینجاست که برای ترفیع گرفتن به یک شخص دیگر وابسته هستید. بنابراین بهترین کار این است که یک شغل دوم در کنار شغل اول تان داشته باشید. شاید اوایل کار درآمد چندانی نداشته باشید اما جای نگرانی نیست چون شما هم اکنون منبع درآمدتان را دارید. در هر مسیری که قدم گذاشته اید بیشتر روی درآمدزایی و پس انداز تمرکز کنید

 

خودتان را به یک ماشین پس انداز تبدیل کنید

پس انداز کردن کار چندان پیچیده ای نیست اما تا حدودی سخت است.
با درس گرفتن از اشتباهات و پاداش دادن به خود بعد از هر پس انداز پول بیشتری پس انداز خواهید کرد.
پس انداز کردن یک هنر است. هر چه بیشتر پس انداز کنید آزادتر خواهید بود و هر چه کمتر پس انداز کنید در آینده با عواقب آن مواجه خواهید شد. پس انداز کردن نیاز به تلاش و پشتکار دارد.
تصور کنید اگر پول زیادی داشتید به کدام یک از اهداف تان می رسیدید. از این اهداف به عنوان انگیزه برای پس انداز کردن استفاده کنید.

منتظر چه هستید؟ همین حالا ولخرجی را کنار بگذارید و شروع کنید. هیچ محدودیتی برای این کار وجود ندارد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصاد
دیدگاه کاربران کل نظرات :1
  • […] دوم بخرید موسیقی چه تأثیری روی کار کردن شما دارد؟ ولخرجی را کنار بگذارید و پس انداز کنید! چهار روش برای رفع شوری غذا چرا پف کیک خانگی می […]


تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)