سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» خبر ها » سردار حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسده اند

تاریخ انتشار : 1398/10/13 - 20:03

 کد خبر: 28979
 1192 بازدید

سردار حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسده اند

ایرج مسجدی اعلام داشت : در این حمله تروریستی تمام سرنشینان که ۱۰ نفر از همراهان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بودند به شهادت رسیدند. وی ادامه داد: هماهنگی های لازم برای انتقال پیکر پاک شهدا به جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است و در اسرع وقت این کار را انجام می دهیم. سفیر […]

سردار حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسده اند

ایرج مسجدی اعلام داشت : در این حمله تروریستی تمام سرنشینان که ۱۰ نفر از همراهان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بودند به شهادت رسیدند.
وی ادامه داد: هماهنگی های لازم برای انتقال پیکر پاک شهدا به جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است و در اسرع وقت این کار را انجام می دهیم.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد اظهار کرد: مقام ها، شخصیت ها و اقشار مختلف مردم عراق از همان نخستین دقایق اطلاع از شهادت این دو سردار سپاه اسلام در تماسبا ما از این اتفاق بسیار اندوهگین هستند.
مسجدی گفت که با وجود تعطیلات امروز جمعه بسیاری از مردم عراق ناراحت هستند و تسلیت می گویند.
وی ادامه داد: مقام ها، شخصیت های مختلف سیاسی، مذهبی، فرهنگی و مردم عراق از بامداد تاکنون همچنان ابراز همدردی می کنند چون سردار سلیمانی شخصیت شناخته ای شده برای مسوولان و مردم عراق بود.

صبح امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی هم با تسلیت شهادت غرورآفرین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پرافتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: از ساعاتی دیگر جلسه فوق العاده شورای عالی امنیت ملی برای بررسی اقدام جنایتکارانه حمله به خودرو سردار سلیمانی در بغداد که منجر به شهادت ایشان شد، برگزار می‌شود.


برچسب ها : ,
دسته بندی : خبر ها , سیاسی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)