سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» سرگرمی » گرندل، در نوشته های افسانه ای بریتانیا

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 8:46

 کد خبر: 13082
 552 بازدید

گرندل، در نوشته های افسانه ای بریتانیا

گرندل در نوشته های افسانه ای بریتانیا یک شیطان آدمخوار بود که همراه با مادر خود در کوه‌های واقع در سرزمین اسپیر_دنز زندگی می‌کرد و هر شب به سالن غذاخوری پادشاه راتگار حمله کرده و کسانی که در آنجا بودند را کشته، و سپس می‌خورد. انگیزهٔ گرندل از انجام این کار، شنیدن آواز شاعران رات‌گار […]

گرندل، در نوشته های افسانه ای بریتانیا

گرندل در نوشته های افسانه ای بریتانیا یک شیطان آدمخوار بود که همراه با مادر خود در کوه‌های واقع در سرزمین اسپیر_دنز زندگی می‌کرد و هر شب به سالن غذاخوری پادشاه راتگار حمله کرده و کسانی که در آنجا بودند را کشته، و سپس می‌خورد.

انگیزهٔ گرندل از انجام این کار، شنیدن آواز شاعران رات‌گار دربارهٔ خلقت این جهان توسط خدا بود که طبیعت شیطانی او را اشتباه تلقی می‌کرد. گرندل هر شب افراد بیشتری را کشته و پس از جداکردن اندامشان، از آن‌ها تغذیه می‌نمود. بدن او با هیچ سلاحی آسیب نمی‌دید تا اینکه در نهایت با رقیبی همتای خود به نام بیوولف رو در رو شد.

پس از نبردی طولانی، بیوولف با کندن یکی از دستان گرندل، او را به شدت مجروح می‌کند. او به سمت غار خود پا به فرارگذاشته و در آغوش مادرش از خونریزی شدید جان داد. پس از این ماجرا مادرش برای گرفتن انتقام پسرش با بیوولف روبرو شد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : سرگرمی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)