سئو
برزگران
تبلیغات
طراحی سایت

خبرهای ویژه

» مطالب خواندنی » بررسی ادعای انحصارطلبی اسنپ‌فود در حوزه‌ سفارش آنلاین غذا

تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۱

 کد خبر: 17119
 115 بازدید

بررسی ادعای انحصارطلبی اسنپ‌فود در حوزه‌ سفارش آنلاین غذا

بررسی ادعای انحصارطلبی اسنپ‌فود در حوزه‌ سفارش آنلاین غذا سیاست‌های رقابتی اسنپ‌فود باعث شده است برخی رستوران‌ها و رقبای این سرویس سفارش آنلاین غذا، آن‌ها را به انحصارطلبی متهم کنند این ادعا چقدر صحت دارد؟ برای بررسی موضوع انحصارطلبی در بازار سفارش آنلاین غذا، علاوه بر تماس با اسنپ فود و سرویس‌های رقیب ازجمله چیلیوری […]

بررسی ادعای انحصارطلبی اسنپ‌فود در حوزه‌ سفارش آنلاین غذا

بررسی ادعای انحصارطلبی اسنپ‌فود در حوزه‌ سفارش آنلاین غذا سیاست‌های رقابتی اسنپ‌فود باعث شده است برخی رستوران‌ها و رقبای این سرویس سفارش آنلاین غذا، آن‌ها را به انحصارطلبی متهم کنند این ادعا چقدر صحت دارد؟

برای بررسی موضوع انحصارطلبی در بازار سفارش آنلاین غذا، علاوه بر تماس با اسنپ فود و سرویس‌های رقیب ازجمله چیلیوری و دلینو، زومیت با بیش از ۵۰ رستوران در سطح تهران تماس برقرار کرد و نظر آن‌ها را جویا شد

علیرضا صادقیان، مدیرعامل و مؤسس هولدینگ iiVentures (مالک استارتاپ‌های نتبرگ، چیلیوری و دکتردکتر)، عقیده دارد اسنپ فود با عقد قراردادهای انحصاری، به صورت سیستماتیک و هدفمند به دنبال حذف رقبا از بازار است


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : مطالب خواندنی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات logo-samandehi