سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» سلامتی » فرزندتون رو بیش از حد تنبیه نکنین

تاریخ انتشار : 1399/02/30 - 23:40

 کد خبر: 38044
 315 بازدید

فرزندتون رو بیش از حد تنبیه نکنین

استرس و اضطراب تنبیه کردن کودکان، باعث ترشح هورمون کورتیزول شده که احتمال مرگ سلول‌های مغزی اون‌ها رو درپی خواهد داشت مرگ سلول‌های مغزی فرزندتون باعث میشه که کودک در آینده، در درس خواندن، واکنش صحیح به مشکلات زندگی، عشق ورزی و دچار مشکل شده و شخصیتی فاقد عزت نفس در او شکل بگیره. در […]

فرزندتون رو بیش از حد تنبیه نکنین

استرس و اضطراب تنبیه کردن کودکان، باعث ترشح هورمون کورتیزول شده که احتمال مرگ سلول‌های مغزی اون‌ها رو درپی خواهد داشت
مرگ سلول‌های مغزی فرزندتون باعث میشه که کودک در آینده، در درس خواندن، واکنش صحیح به مشکلات زندگی، عشق ورزی و دچار مشکل شده و شخصیتی فاقد عزت نفس در او شکل بگیره.

در مورد تنبیه فرزندان یک رای باشید

تنبیه به معنای اصلاح کردن و آگاه کردن می باشد و اگر والدین به وسیله تنبیه فقط خشم خود را فرو نشانند دیگر به معنای تنبیه نیست زیرا باعث اصلاح رفتار کودک نمی شوند. تنبیه کردن نادرست کوئکان می تواند آسیب های روانی و تبعاتی مانند فرار از مدرسه، بزهکاری، اعتیاد یاعدم پیشرفت شغلی برای کودکان به همراه داشته باشد. مهم ترین نکته در تنبیه کودکان یک نظربودن والدین بر سر تنبیه کودک است .

تنبیه کلامی کودکان

به جای تنبیه بدنی بهتر است با واکنش های کلامی رفتار کودکان را اصلاح کنیم با به سرکوب شخصیت آنها بپردازیم. در زمینه تنبیه کردن کودکان نباید افراط کنیم زیرا تنبیه تاثیر خود را از دست می دهد . به طور مثال به کودکان نگوییم :«تو دختر یا پسر بدی هستی»، رفتار آنها را سرزنش کنیم و بگوییم «تو کار بدی کردی» . یکی از نکات مهم در تنبیه کودکان این است که قبل از تنبیه به کودک بگوییم به خاطر چه کاری اورا تنبیه می کنیم .


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : سلامتی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)