سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » قدرتمند ترین چیپست های موبایل در سال ۲۰۱۹

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 6:05

 کد خبر: 12872
 361 بازدید

قدرتمند ترین چیپست های موبایل در سال ۲۰۱۹

هوش مصنوعی، پردازش عصبی و یادگیری ماشین را می‌‎توان به واقع سه فناوری بسیار ارزشمند برای آینده دنیای فناوری دانست. در این مطلب قصد نداریم به ذکر تفاوت‌ها، شباهت‌ها و کاربردهای آنها اشاره کنیم ولی این روزها هر دستگاه جدید که دوربرمان می‌بینیم علاقمند به استفاده از صفت «هوشمند» است؛ اما تا چه حد هوشمند؟ […]

قدرتمند ترین چیپست های موبایل در سال ۲۰۱۹

هوش مصنوعی، پردازش عصبی و یادگیری ماشین را می‌‎توان به واقع سه فناوری بسیار ارزشمند برای آینده دنیای فناوری دانست. در این مطلب قصد نداریم به ذکر تفاوت‌ها، شباهت‌ها و کاربردهای آنها اشاره کنیم ولی این روزها هر دستگاه جدید که دوربرمان می‌بینیم علاقمند به استفاده از صفت «هوشمند» است؛ اما تا چه حد هوشمند؟

در این زمینه شاید معیاری خوب برای درک برتری این دستگاه‌ها نسبت به هم استناد به بنچمارک‌هایی باشد که نرم‌افزارهای تخصصی در این زمینه انجام می‌دهند.

یکی از این بنچمارک‌ها، مربوط به نرم‌افزار چینیMasterLu است که چند سالی می‌شود در بین کاربران این کشور شهرت زیادی پیدا کرده و دارای یک بخش هوش مصنوعی مجزا و حرفه‌ای است.

در همین زمینه تیم توسعه دهنده نرم‌افزار MasterLu اقدام به انتشار لیست برترین چیپست‌های موبایل در زمینه پردازش هوش مصنوعی نموده که می‌توانیم با مراجعه به آن به صورت تقریبی میزان توان پردازشی دستگاه‌های امروزی را در زمینه پردازش هوش مصنوعی بدانیم.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)