سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » هوش مصنوعی MIT؛ استاد طبخ پیتزا

تاریخ انتشار : 1398/06/05 - 5:26

 کد خبر: 13477
 461 بازدید

هوش مصنوعی MIT؛ استاد طبخ پیتزا

جمعی از محققان موسسه فناوری ماساچوست مشغول توسعه شکلی از هوش مصنوعی هستند که میتواند تصویر پیتزاهای مختلف را اسکن کرده و به شما بگوید که چطور طبخ می شوند. نام این هوش مصنوعی PizzaGAN است که از سرواژه های عبارت Generative Adversarial Network به معنای شبکه تولیدی معکوس گرفته شده است و در زمینه […]

هوش مصنوعی MIT؛ استاد طبخ پیتزا

جمعی از محققان موسسه فناوری ماساچوست مشغول توسعه شکلی از هوش مصنوعی هستند که میتواند تصویر پیتزاهای مختلف را اسکن کرده و به شما بگوید که چطور طبخ می شوند.

نام این هوش مصنوعی PizzaGAN است که از سرواژه های عبارت Generative Adversarial Network به معنای شبکه تولیدی معکوس گرفته شده است و در زمینه یادگیری عمیق و تشخیص آبجکت ها و مراحل تخصص دارد. این هوش مصنوعی میتواند تصویر یک پیتزا را مشاهده کرد و هر لایه آن را شناسایی کند. در ادامه الگوریتم مورد بحث راهنمایی گام به گام را در مورد چگونگی طبخ آن پیتزای خاص ارائه می دهد تا دقیقا غذایی مشابه به آنچه در تصویر قابل رویت است را تهیه کنید.

این روش در اصل نوعی پروژه مهندسی معکوس است و دانشمندان برای توسعه آن ۵۰۰ عکس کلیپ آرت از پیتزاهای مختلف را در اختیار آن قرار دارند. هر کدام از این تصاویر نیز ۱۰ برچسب مختلف از موادی داشتند که در تهیه شان به کار رفته بودند.

دانشمندان میتوانند آن را در دیگر بخش ها نظیر صنعت مد نیز به کار گیرند و به لطف آن تجربه خرید دیجیتالی را به کلی متحول نمایند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)