سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» اقتصاد » موج دوم کرونا چه زمان و چگونه رخ می‌دهد؟

تاریخ انتشار : 1399/02/21 - 19:20

 کد خبر: 37532
 426 بازدید

موج دوم کرونا چه زمان و چگونه رخ می‌دهد؟

دانشمندان حتی پیش از آنکه اولین مرحله هولناک همه گیر COVID ۱۹ به پایان برسد، نگران موج دوم این بیماری هستند این موج دوم می‌تواند به مراتب هولناک‌تر از مرحله اول باشد و ده‌ها هزار نفر، از جمله کسانی که در مرحله اول با هزار دردسر در قرنطینه مانده بودند، را به کام مرگ بکشاند […]

موج دوم کرونا چه زمان و چگونه رخ می‌دهد؟

دانشمندان حتی پیش از آنکه اولین مرحله هولناک همه گیر COVID ۱۹ به پایان برسد، نگران موج دوم این بیماری هستند این موج دوم می‌تواند به مراتب هولناک‌تر از مرحله اول باشد و ده‌ها هزار نفر، از جمله کسانی که در مرحله اول با هزار دردسر در قرنطینه مانده بودند، را به کام مرگ بکشاند و یا اینکه می‌تواند تنها یک گسترش صرف باشد به این معنی که هزاران فرد مبتلا و بدون علامت وجود داشته باشند و سطح مصونیت جمعی بالاتر رود نشریه USAToday طی گزارش و در گفتگو با کارشناسان، به این موضوع پرداخته است که موج دوم شیوع کروناویروس جدید، در چه زمانی و چگونه رخ خواهد داد .

فعلاً هیچ پاسخ قطعی برای پذیریش قطعی یکی از این دو پیش فرض نیست، زیرا بسیاری از اطلاعات مهم و حیاتی همچنان در دسترس نیست. آیا افرادی وجود دارند که در برابر COVID-۱۹ مصون هستند؟ مصونیت چه مدت طول می‌کشد؟ آیا این ویروس مانند آنفلوانزا و سرماخوردگی، ممکن است در ماه‌های سردتر بیشتر گسترش یابد و در طول دوره‌های گرم کاهش یابد؟ آیا میزان کشندگی آن با نوع آب و هوا ارتباطی دارد؟

«پیتر مارکس»، مدیر مرکز ارزیابی و تحقیقات بیولوژیک ایالات متحده، که نظارت بر واکسن‌ها را بر عهده دارد، می‌گوید: تا زمانی که واکسنی وجود نداشته باشد «متاسفانه بعید نیست که ما موج دوم یا حتی موج سوم این بیماری را شاهد باشیم. من واقعاً از اینکه به این مسائل فکر کنم، به خود می‌لرزم، اما فکر می‌کنم باید واقع بین باشیم».


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اقتصاد

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)