سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» اقتصادی » زنگنه درباره تهاتر نفت با کالا بین ایران و روسیه سکوت کرد

تاریخ انتشار : 1393/09/17 - 16:29

 کد خبر: 10406
 749 بازدید

زنگنه درباره تهاتر نفت با کالا بین ایران و روسیه سکوت کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری نسیم، بیژن نامدار زنگنه امروز در جمع خبرنگاران به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر صحت خبر تهاتر نفت با کالا بین ایران و روسیه و همچنین انتقال پول فروش نفت ایران به هند از طریق روسیه جواب نداد. محسن قمصری؛ مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت پیش از این […]

زنگنه درباره تهاتر نفت با کالا بین ایران و روسیه سکوت کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری نسیم، بیژن نامدار زنگنه امروز در جمع خبرنگاران به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر صحت خبر تهاتر نفت با کالا بین ایران و روسیه و همچنین انتقال پول فروش نفت ایران به هند از طریق روسیه جواب نداد.

محسن قمصری؛ مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت پیش از این به تسنیم در این باره گفته بود: همان طور که وزیر نفت در حاشیه اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور در تهران اعلام کرد، بین دو کشور در این ارتباط تفاهمنامه‌ای امضاء شده است، نه قرارداد.

به گزارش تسنیم، آلکسی یولیوکایف؛ وزیر اقتصاد اعلام کرده بود که مسکو قصد دارد قراردادی را برای آغاز تحویل غلات و تولیدات صنعتی در مقابل دریافت نفت، با ایران منعقد کند.وی ابراز امیدواری کرد که این قرارداد تا یک ماه آینده منعقد شود.

پیش این نیز در یازدهمین نشست کمیسیون دائمی همکاری‌های تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه که شهریورماه امسال در تهران برگزار شد، یک تفاهمنامه اقتصادی بین دو کشور با هدف توسعه روابط  امضا شد.

وزیر نفت همچنین در پاسخ به سؤال یک خبرنگار درباره افزایش قیمت بنزین به ۱۳۰۰ تومان با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین گرفته نشده است گفت: برنامه وزارت نفت توزیع بنزین یورو۴ در همه جایگاه های کشور است اما در حال حاضر امکان انجام این کار وجود ندارد.

انتهای پیام/


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اقتصادی , ایران
ارسال دیدگاه

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)