سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» ایران » سازمان ملل خواستار حمایت بین‌المللی از ایران در مقابله با کرونا شد

تاریخ انتشار : 1398/12/22 - 22:53

 کد خبر: 33142
 304 بازدید

سازمان ملل خواستار حمایت بین‌المللی از ایران در مقابله با کرونا شد

 استفان دوجاریک، سخنگوی آنتونیو گوترش روز پنج‌شنبه در نشست خبری روزانه این مطلب را در پاسخ به سؤالی درباره نامه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به دبیرکل سازمان ملل متحد، مطرح کرد. وی افزود: ما یک رونوشت از نامه ظریف وزیر خارجه را دریافت کرده‌ایم. دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به […]

سازمان ملل خواستار حمایت بین‌المللی از ایران در مقابله با کرونا شد

 استفان دوجاریک، سخنگوی آنتونیو گوترش روز پنج‌شنبه در نشست خبری روزانه این مطلب را در پاسخ به سؤالی درباره نامه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به دبیرکل سازمان ملل متحد، مطرح کرد.

وی افزود: ما یک رونوشت از نامه ظریف وزیر خارجه را دریافت کرده‌ایم. دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به شیوع ویروس کرونا در ایران عمیقا نگران است. می‌دانید که ایران یکی از کشورهایی است که به شدت مورد ضربه این ویروس قرار گرفته است.

سخنگوی سازمان ملل متحد ادامه داد: دبیرکل همبستگی خود را با دولت و ملت ایران در مبارزه با این ویروس اعلام و از تلاش‌های آنها در مقابله با این ویروس سپاسگزاری کرده است.

دوجاریک تصریح کرد: از نظر گوترش، ایران می‌تواند از حمایت‌های نهادهای سازمان ملل همچون سازمان جهانی بهداشت بهره‌مند شود و همان‌گونه که می‌دانید این نهاد، مأموران خود را به ایران اعزام کرده است. او همچنین نسبت به نواقص و کمبودهای ارسال دارو به ایران آگاه است که مقابله با گسترش این ویروس را بسیار مشکل ساخته است.

وی تأکید کرد: دبیرکل از همه کشورهای عضو سازمان ملل متحد خواسته است تا تسهیلات و حمایت لازم را از تلاش‌های ایران در این لحظات دشوار فراهم سازند.

به گزارش ایکنا به نقل از ایرنا


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : ایران

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)