سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» ایران » عسگری: خوشحالم فرصتی که به ما داده نشد را به مقانلو دادند

تاریخ انتشار : 1393/09/17 - 16:45

 کد خبر: 10434
 889 بازدید

هیچ صحبتی در مورد همکاری‌ام با تیم ملی نشده و به عقیده من درست هم نیست حالا که تیم به این خوبی راه خودش را می‌رود

عسگری: خوشحالم فرصتی که به ما داده نشد را به مقانلو دادند

فریبرز عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری نسیم اظهار داشت: قرارمان با فدراسیون تکواندو چیز دیگری بود ولی متاسفانه با جابه‌جایی سریع مسئولان به ما فرصت کافی برای ساختن تیم نداند. خوشحالم این فرصت لااقل به بیژن مقانلو داده شده و امیدوارم در ادامه نیز او بتواند با در اختیار داشتن زمان مناسب و […]

عسگری: خوشحالم فرصتی که به ما داده نشد را به مقانلو دادند

فریبرز عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری نسیم اظهار داشت: قرارمان با فدراسیون تکواندو چیز دیگری بود ولی متاسفانه با جابه‌جایی سریع مسئولان به ما فرصت کافی برای ساختن تیم نداند. خوشحالم این فرصت لااقل به بیژن مقانلو داده شده و امیدوارم در ادامه نیز او بتواند با در اختیار داشتن زمان مناسب و لازم تیم را به خوبی هدایت کند.

وی ادامه داد: هیچ صحبتی در مورد همکاری‌ام با تیم ملی نشده و به عقیده من درست هم نیست حالا که تیم به این خوبی راه خودش را می‌رود، بخواهند دست به ترکیب کادر فنی بزنند. زمان ما نیز فدراسیون اشتباه کرد که عجولانه و سریع تغییرات ایجاد کرد. این امر باعث آسیب دیدن تیم می‌شود. در هر حال امیدوارم فضا به همین ترتیب برای مقانلو فراهم باشد.

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو در مورد عملکرد ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات فینال گرندپری مکزیک نیز عنوان کرد: عملکرد تیم ۴ نفره تکواندو بسیار خوب بود و خوشبختانه امتیازات خوبی توسط نمایندگان ایران کسب شد. مسابقات بسیار سنگین بوده و نتیجه گرفتن در این میدان کار دشواری است.

انتهای پیام/


برچسب ها : ,
دسته بندی : ایران , ورزشی
ارسال دیدگاه

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)