سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» خبر ها » افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هلند به ۱۸۸ نفر

تاریخ انتشار : 1398/12/18 - 0:52

 کد خبر: 33116
 323 بازدید

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هلند به ۱۸۸ نفر

 مقامات بهداشتی هلند روز شنبه از افزایش شمار مبتلایان به ویروس مهلک کرونا از ۶۰ نفر به ۱۸۸ نفر خبر دادند. به نوشته وبگاه «داچ نیوز» برخی کارکنان دو بیمارستان در «روتردام» و «آمستردام» نیز بین مبتلایان جدید کرونا قرار دارند. تقریبا نیمی از مبتلا شدگان به کرونا در هلند در استان «نورد برابانت» ساکنند […]

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هلند به ۱۸۸ نفر

 مقامات بهداشتی هلند روز شنبه از افزایش شمار مبتلایان به ویروس مهلک کرونا از ۶۰ نفر به ۱۸۸ نفر خبر دادند.

به نوشته وبگاه «داچ نیوز» برخی کارکنان دو بیمارستان در «روتردام» و «آمستردام» نیز بین مبتلایان جدید کرونا قرار دارند. تقریبا نیمی از مبتلا شدگان به کرونا در هلند در استان «نورد برابانت» ساکنند و از آن‌ها خواسته شده برای عدم شیوع این بیماری از حضور در مکان‌ها و معابر عمومی خودداری کنند. از ۱۱۸ شهروند هلندی مبتلا به کرونا، ۱۱۲ نفر از شمال ایتالیا بازکشته بودند.

ایتالیا به کانون شیوع کرونا در اروپا مبدل شده است. یک مقام ایتالیایی  روز شنبه از مرگ ۳۶ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد که با مرگ این افراد، تعداد قربانیان تلفات ویروس کرونا در ایتالیا به ۲۳۳ نفر رسیدند.

به گزارش داچ نیوز، وزارت بهداشت هلند با صدور توصیه‌های بهداشتی به همه ساکنان این کشور مقابله با کرونا را یک وظیفه ملی و  همگانی اعلام کرده است.

«مارک روت» وزیر بهداشت هلند در یک نشست مطبوعاتی در این زمینه گفت: «هلند کشوری نیست که از کرونا وحشت کند. ما مردمی واقع‌گرا هستیم و شما می‌توانید شاهد مقابله با این ویروس باشید.»

هلند کشوری در  شمال غربی اروپا با جمعیت حدود ۱۸ میلیون نفر است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو 


برچسب ها : ,
دسته بندی : خبر ها

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)