سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» خبر ها » دادگاه دوباره پزشک تبریزی متهم به قتل را محکوم به قصاص کرد.

تاریخ انتشار : 1398/06/04 - 8:41

 کد خبر: 13329
 337 بازدید

دادگاه دوباره پزشک تبریزی متهم به قتل را محکوم به قصاص کرد.

🔹۱۷ مهر ماه سال ۹۵، پنج عضو خانواده یک پزشک تبریزی از جمله همسر، مادر، پدر، برادر و مادربزرگش دچار تنگی نفس شدند و همسر و مادربزرگ این پزشک، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند. 🔹پلیس در بررسی‌ها متوجه شد همه قربانیان غذایی را خورده‌اند که علیرضا از یک رستوران […]

دادگاه دوباره پزشک تبریزی متهم به قتل را محکوم به قصاص کرد.

🔹۱۷ مهر ماه سال ۹۵، پنج عضو خانواده یک پزشک تبریزی از جمله همسر، مادر، پدر، برادر و مادربزرگش دچار تنگی نفس شدند و همسر و مادربزرگ این پزشک، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

🔹پلیس در بررسی‌ها متوجه شد همه قربانیان غذایی را خورده‌اند که علیرضا از یک رستوران خریداری کرده و به خانه برده بود. از آنجایی که مورد مشکوک و مسمومیت دیگری از این رستوران گزارش نشد، پلیس به این نتیجه رسید که غذای رستوران سالم بوده و سمی که براساس آزمایش پزشکی قانونی فسفین بوده، بعدا به غذا اضافه شده ‌است. از سوی دیگر، مأموران متوجه شدند علیرضا با همسرش از مدت‌ها قبل درگیری‌هایی داشت. اختلاف بین آنها از سوی چند نفر از اعضای خانواده تأیید شد.

🔸نهایتا دادگاه نسبت به درخواست اولیای دم همسر، حکم قصاص و نسبت به درخواست پرداخت دیه از سوی اولیای دم مادربزرگ، حکم به پرداخت دیه داده است.


برچسب ها :
دسته بندی : خبر ها

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)