سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» خبر ها » سخنان سید حسن نصرالله در مورد پهبادی که به لبنان وارد شد

تاریخ انتشار : 1398/06/06 - 6:22

 کد خبر: 13862
 320 بازدید

سخنان سید حسن نصرالله در مورد پهبادی که به لبنان وارد شد

🔸 سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌ الله لبنان: 🔹 مردان مقاومت و نیرو‌های ارتش سوریه سال‌ها در یک نبرد جهانی خطرناک حضور داشتند. نبرد جرود عرسال بخشی مهمی از نبرد بزرگی بود که در سوریه جریان داشت. 🔹 دستاوردهایی که امروز در اختیار داریم بسیار مدیون امام موسی صدر هستیم. آنچه شب گذشته علیه سوریه و […]

سخنان سید حسن نصرالله در مورد پهبادی که به لبنان وارد شد

🔸 سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌ الله لبنان:

🔹 مردان مقاومت و نیرو‌های ارتش سوریه سال‌ها در یک نبرد جهانی خطرناک حضور داشتند. نبرد جرود عرسال بخشی مهمی از نبرد بزرگی بود که در سوریه جریان داشت.

🔹 دستاوردهایی که امروز در اختیار داریم بسیار مدیون امام موسی صدر هستیم. آنچه شب گذشته علیه سوریه و لبنان صورت گرفت بسیار بسیار خطرناک بود.

🔹 نقشه و برنامه‌ای برای سیطره بر منطقه و تجزیه آن بر اساس فرقه‌های مذهبی و نژادی در جریان بود. ما در مرحله گذشته برای مقابله با توطئه تجزیه منطقه مبارزه کردیم.

🔹 آمریکایی‌ها به دنبال احیای داعش در عراق هستند. وقتی داعش در افغانستان محاصره می‌شود هواپیماهای آمریکایی به کمک آنان می‌روند.

🔹 سوریه با گام‌های استوار به سمت پیروزی در حرکت است و به زودی ادلب و شرق فرات به دولت این کشور بازگردانده می‌شود.

🔹 داعش امروز در فاصله صدها کیلومتری از لبنان حضور دارد و به همین خاطر از ارتش سوریه، نیروهای مردمی، ایران و تمام کسانی که در کنار ما بودند تشکر می‌کنیم.

🔹 آنچه شب گذشته رخ داد بسیار خطرناک بود و باید پاسخی در همان سطح داده شود. پهپادی که شب گذشته وارد لبنان شد یک هواپیمای نظامی بود. این اقدام، اولین اقدام تجاوزکارانه از اوت ۲۰۱۴ تاکنون بود.

🔹 پهپادها پایگاه‌های الحشد الشعبی در عراق را بمباران می‌کنند و نتانیاهو به آن افتخار می‌کند.

🔹 ما در لبنان اجازه نخواهیم داد که این سناریو تکرار شود و هرکاری لازم باشد برای منع آن انجام خواهیم داد. دوران بمباران‌های بدون جواب اسرائیل علیه لبنان گذشته است.

🔹 خطاب به اهالی شمال فلسطین اشغالی می‌گویم که آسوده و مطمئن نباشید و این باور را نداشته باشید که حزب الله اجازه دهد این روند تکرار شود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر ها

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)