سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» خبر ها » فروش نوزاد با شناسنامه فقط ۱۰۰ میلیون

تاریخ انتشار : 1398/06/04 - 8:42

 کد خبر: 13331
 342 بازدید

فروش نوزاد با شناسنامه فقط ۱۰۰ میلیون

🔺زن آرایشگر که با همدستی شوهر صیغه‌ای خود و دو زن دیگر باند خرید و فروش اینترنتی نوزادان راه‌اندازی کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد. چندی پیش مأموران پلیس هنگام رصد فضای مجازی در تلگرام و اینستاگرام با آگهی فروش عجیبی مواجه شدند.« نوزاد با شناسنامه، فقط ۱۰۰ میلیون تومان.» 🔻من آرایشگر هستم و […]

فروش نوزاد با شناسنامه فقط ۱۰۰ میلیون

🔺زن آرایشگر که با همدستی شوهر صیغه‌ای خود و دو زن دیگر باند خرید و فروش اینترنتی نوزادان راه‌اندازی کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.
چندی پیش مأموران پلیس هنگام رصد فضای مجازی در تلگرام و اینستاگرام با آگهی فروش عجیبی مواجه شدند.« نوزاد با شناسنامه، فقط ۱۰۰ میلیون تومان.»

🔻من آرایشگر هستم و مشتری‌های زیادی دارم. یکی از مشتری هایم ،در مرکز ناباروری کار می‌کند. چند بار به محل کارش رفتم،خانواده‌های زیادی را دیدم که در حسرت بچه،سختی و هزینه‌های زیادی را برای مداوا متحمل می‌شوند.آنها حاضر بودند میلیون‌ها تومان بدهند همان موقع فکری به ذهنم رسید که هم این خانواده‌ها به آرزویشان برسند هم ما پولدار شویم.

🔺در فضای مجازی آگهی فروش نوزاد را منتشر کردیم. چند روز بعد خانواده‌ای با ما تماس گرفتند و خواستار خرید بچه بودند.قیمتی که اعلام کردیم ۱۰۰ میلیون تومان بود. از این مبلغ ۳۰ میلیون تومان را به مادر بچه دادیم و مابقی برای خودمان ماند. وقتی نوزاد پسر به دنیا آمد او را تحویل خانواده جدیدش دادیم اما دیگر اطلاعی از آنها نداریم.


برچسب ها : ,
دسته بندی : خبر ها

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)