سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» روانشناسی کودک » کودکان عاشق بازی کردن با وسایل آشپزخانه هستند

تاریخ انتشار : 1399/03/18 - 23:46

 کد خبر: 38978
 410 بازدید

کودکان عاشق بازی کردن با وسایل آشپزخانه هستند

کودکان عاشق بازی کردن با وسایل آشپزخانه هستند، باید کابینت یخچال و اجاق گاز امن برای رفت و امد کودک باشد در دستشویی، پودر لباس شویی صابون خمیر دندان و دستمال کاغذی از دسترس کودک خارج باشد کودکان دانشمندان کوچکی هستند که باید محل زندگی خود را کشف کنند هنگامی که خرابکاری میکنند یادتان باشد […]

کودکان عاشق بازی کردن با وسایل آشپزخانه هستند

کودکان عاشق بازی کردن با وسایل آشپزخانه هستند، باید کابینت یخچال و اجاق گاز امن برای رفت و امد کودک باشد در دستشویی، پودر لباس شویی صابون خمیر دندان و دستمال کاغذی از دسترس کودک خارج باشد

کودکان دانشمندان کوچکی هستند که باید محل زندگی خود را کشف کنند هنگامی که خرابکاری میکنند یادتان باشد که این شما بودید که فراموش کرده اید محیط را امن نگه دارید

خانواده‌ها باید فرصت بازی با عناصر طبیعی و اجزا و وسایل آشپزخانه و وسایل مربوط به خانه را به کودکان بدهند تا کودکان مراحل رشد خود را به خوبی طی کنند.

 کودکان در صورت بازی با اجزا و وسایل خانه تجربه و آگاهی کسب می‌کنند، بنابراین والدین باید وسایل خطرناک و شکستنی را از کودکان دور کنند.

  کودکان بین سن یک تا سه سالگی تمایل به بازی با اسباب بازی‌های خود ندارند، اما تمایل زیادی به بازی با وسایل خانه و آشپزخانه نشان می‌دهند که خانواده‌ها نباید جلوی آنها را بگیرند؛ چرا که این کودکان با بازی کردن با آنها و یا با کوباندن آنها به یکدیگر تجربه کسب می‌کنند و تفاوت‌ها را تشخیص می‌دهند.

  دست زدن کودکان به وسایل منزل نباید خراب کاری محسوب شود، بلکه این کودک مرحله رشد خود را به خوبی در حال پشت سر گذاشتن است و خانواده‌ها باید از این مراحل رشد آگاهی کامل داشته باشند و فرصت‌ها را از کودکان سلب نکنند.

 شرایط بازی با عناصر طبیعی از قبیل آب بازی و خاک بازی برای کودکان فراهم شود تا مراحل رشد کودک به خوبی طی شود و در صورت داشتن خانه آپارتمانی والدین می‌توانند در حمام منزلشان شرایط آب بازی را فراهم کنند و در گوشه‌ای مشخص از منزلشان شرایط بازی با سفال را فراهم کنند؛ چرا که کودک در بازی با عناصر طبیعی تجربه‌های زیادی کسب می‌کند.

  بازی با موبایل و کامپیوتر کودک را به خشونت و هیجان کاذب تشویق می‌کند که این بازی‌ها عوارض روحی و جسمی را برای کودک در پی دارد.

  بازی‌های کامپیوتری شرایط بازی‌های گروهی و بازی‌هایی را که فعالیت جسمانی دارد را از کودک می‌گیرد و به این ترتیب کودک به بازی با موبایل یا کامپیوتر اعتیاد پیدا می‌کند و ترک این عادت برای خانواده‌ها بسیار سخت است.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : روانشناسی کودک

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)