سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » احتمال استفاده از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در شیائومی می میکس ۴

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 6:20

 کد خبر: 12893
 346 بازدید

احتمال استفاده از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در شیائومی می میکس ۴

🔺اطلاعات جدیدی از شیائومی می میکس ۴ در اختیار رسانه ها قرار گرفته که بر اساس آن، پرچمدار آینده شیائومی به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز می شود. 🔺بر اساس اعلام مدیر بخش تولیدات شیائومی، گوشی شیائومی می میکس ۴ به دوربین اصلی باکیفیت تر از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL Bright GW1 سامسونگ مجهز می […]

احتمال استفاده از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در شیائومی می میکس ۴

🔺اطلاعات جدیدی از شیائومی می میکس ۴ در اختیار رسانه ها قرار گرفته که بر اساس آن، پرچمدار آینده شیائومی به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز می شود.

🔺بر اساس اعلام مدیر بخش تولیدات شیائومی، گوشی شیائومی می میکس ۴ به دوربین اصلی باکیفیت تر از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL Bright GW1 سامسونگ مجهز می شود. لازم به ذکر است؛ هم اکنون این کامنت از شبکه اجتماعی Weibo حذف شده است. در حال حاضر سونی از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی خود رونمایی نکرده و همچنین جایگزین دیگری برای سنسور سامسونگ وجود ندارد.

🔺شیائومی به این موضوع اشاره کرده که پرچمدار آینده آن به سنسور بهتری مجهز می شود؛ با این حال این گفته به معنای رزولوشن بالای سنسور دوربین این محصول نیست. این احتمال وجود دارد که میزان حساسیت این سنسور به نور و یا اندازه آن در مقایسه با سنسور دوربین سامسونگ عملکرد بهتری داشته باشد.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)