سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » احتمال رونمایی از آیپد تاشو ۵G اپل در سال ۲۰۲۰

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 6:19

 کد خبر: 12891
 346 بازدید

احتمال رونمایی از آیپد تاشو ۵G اپل در سال ۲۰۲۰

🔺آیپد تاشو اپل تا سال ۲۰۲۰ وارد بازار می شود. این دستگاه از صفحه نمایش قابل انعطاف و شبکه ارتباطی ۵G بهره می برد. 🔺در حال حاضر شرکت اپل مشغول آزمایش فناوری ارتباطی ۵G روی نسل بعدی دستگاه های خود است. شبکه های مختلف اینترنتی روز‌به‌روز در حال گسترش هستند. در همین راستا انتظار می […]

احتمال رونمایی از آیپد تاشو ۵G اپل در سال ۲۰۲۰

🔺آیپد تاشو اپل تا سال ۲۰۲۰ وارد بازار می شود. این دستگاه از صفحه نمایش قابل انعطاف و شبکه ارتباطی ۵G بهره می برد.

🔺در حال حاضر شرکت اپل مشغول آزمایش فناوری ارتباطی ۵G روی نسل بعدی دستگاه های خود است. شبکه های مختلف اینترنتی روز‌به‌روز در حال گسترش هستند. در همین راستا انتظار می رود که این شرکت در سال ۲۰۲۰، از یک آیفون جدید با فناوری ۵G رونمایی کند. همچنین با توجه به اهمیت فناوری ۵G، اپل سعی دارد تا تبلت های جدید را جایگزین لپ تاپ های خود کند.

🔺اینطور که پیداست، باید به زودی منتظر آیپد اپل با فناوری ۵G نیز باشیم؛ چراکه طبق گزارش های منتشر شده، این شرکت در حال تولید دستگاهی با صفحه نمایش تاشو و مجهز به فناوری ۵G است. طبق گفته های یک تحلیلگر  به نام جف لین، اپل در حال ساخت یک دستگاه تاشوی انحصاری، آیپد انعطاف پذیر است. مساحت این آیپد در هنگام باز شدن، با مساحت لپ تاپ های مک برابری می کند. پردازنده حاضر در آیپد تاشو احتمالا از نوع نسل بعدی پردازنده های سری A اپل بوده و هدف از ساخت آن، رقابت با دستگاه های سرفیس تاشوی مایکروسافت است.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)