سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » انتشار تصاویری از گوشی مرموز نوکیا

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 8:12

 کد خبر: 12948
 347 بازدید

انتشار تصاویری از گوشی مرموز نوکیا

🔺تصاویری از گوشی جدید نوکیا در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر از دوربین اصلی سه گانه آن درون یک المان دایره ای شکل می دهد. 🔺زمانی که گوشی نوکیا ۹ پیور ویو رونمایی شد، بسیاری از افراد فکر می کردند که این شرکت فنلاندی دیگر قادر به غافلگیری کاربران نخواهد بود. به نظر […]

انتشار تصاویری از گوشی مرموز نوکیا

🔺تصاویری از گوشی جدید نوکیا در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر از دوربین اصلی سه گانه آن درون یک المان دایره ای شکل می دهد.

🔺زمانی که گوشی نوکیا ۹ پیور ویو رونمایی شد، بسیاری از افراد فکر می کردند که این شرکت فنلاندی دیگر قادر به غافلگیری کاربران نخواهد بود. به نظر می رسد این تصور غلط بوده چرا که به تازگی تصاویر از گوشی جدید این شرکت در اختیار رسانه ها قرار گرفته که دارای دوربین اصلی سه گانه در یک المان دایره ای شکل است.

🔺در حال حاضر این اسمارت فون نام رسمی ندارد؛ با این حال با نام Nokia Daredevil شناخته می شود. سنسور اصلی دوربین این محصول، ۴۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است. این اسمارت فون در بخش جلویی خود دارای برش نمایشگر قطره ای بوده و از سیستم عامل اندروید به همراه سرویس های گوگل بهره می برد. بر اساس تصاویر منتشر شده، رابط کاربری این گوشی هوشمند تفاوتی با دیگر محصولات HMD Global ندارد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)