سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » انتشار تصویری از دستبند هوشمند آنر Band 5

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 6:18

 کد خبر: 12887
 337 بازدید

انتشار تصویری از دستبند هوشمند آنر Band 5

🔹تصویری از دستبند هوشمند آنر Band 5 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. احتمال معرفی این محصول همزمان با گوشی آنر ۹X وجود دارد. 🔹در سپتامبر سال گذشته میلادی شاهد معرفی دستبند هوشمند آنر بند ۴ بودیم. به نظر می رسد محصول جایگزین این دستبند با نام آنر بند ۵ از راه می رسد. به […]

انتشار تصویری از دستبند هوشمند آنر Band 5

🔹تصویری از دستبند هوشمند آنر Band 5 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. احتمال معرفی این محصول همزمان با گوشی آنر ۹X وجود دارد.

🔹در سپتامبر سال گذشته میلادی شاهد معرفی دستبند هوشمند آنر بند ۴ بودیم. به نظر می رسد محصول جایگزین این دستبند با نام آنر بند ۵ از راه می رسد. به تازگی مدیر عامل این شرکت، تصویری از این محصول را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است. بر اساس این تصویر، آنر Band 5 دارای طراحی مشابه با نسل قبلی خود است.  این دستگاه به نمایشگر رنگی مجهز شده که انتظار می رود از نوع AMOLED باشد. در زیر این صفحه نمایش یک دکمه دایره ای به چشم می خورد.

🔹این دستبند هوشمند مانند نسل گذشته خود قادر به اندازه گیری ضربان قلب است. علاوه بر این ویژگی، آنر Band 5 می تواند میزان اکسیژن خون را اندازه گیری کرده و وجود مشکل در آن را به کاربر گوشزد کند. این محصول مانند اکثر دستبندهای هوشمند موجود در بازار، قادر به ردیابی خواب است.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)