سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » اچ تی سی Wildfire E با نمایشگر ۵.۴۵ اینچی از راه می‌رسد؟

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 6:11

 کد خبر: 12876
 392 بازدید

اچ تی سی Wildfire E با نمایشگر ۵.۴۵ اینچی از راه می‌رسد؟

🔹اطلاعات جدید به احتمال رونمایی از گوشی اچ تی سی Wildfire E اشاره می کند. این دستگاه به ۲ گیگابایت رم و چیپست Unisoc مجهز می‌شود. 🔹اگر چه اچ تی سی در گزارش مالی اخیر خود عملکرد بهتری در مقایسه با گذشته داشته؛ با این حال آینده این شرکت تایوانی چندان روشن نیست. این برند […]

اچ تی سی Wildfire E با نمایشگر ۵.۴۵ اینچی از راه می‌رسد؟

🔹اطلاعات جدید به احتمال رونمایی از گوشی اچ تی سی Wildfire E اشاره می کند. این دستگاه به ۲ گیگابایت رم و چیپست Unisoc مجهز می‌شود.

🔹اگر چه اچ تی سی در گزارش مالی اخیر خود عملکرد بهتری در مقایسه با گذشته داشته؛ با این حال آینده این شرکت تایوانی چندان روشن نیست. این برند همچنان به تولید گوشی های هوشمند ادامه می دهد و به تازگی اطلاعاتی از یک محصول جدید آن از کشور روسیه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

🔹بنابر اطلاعات جدید، این گوشی هوشمند با نام اچ تی سی Wildfire E از راه می رسد. این برند تایوانی در سال ۲۰۱۱ از گوشی محبوب HTC Wildfire S رونمایی کرده بود. گفته می شود نسل جدید این اسمارت فون از نمایشگر ۵.۴۵ اینچی با فناوری IPS و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد.

🔹رزولوشن این صفحه نمایش برابر با اچ دی پلاس است. به نظر می رسد قدرت اچ تی سی Wildfire E توسط چیپست Unisoc یا به طور دقیق تر، SC9863 تامین می شود.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)