سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » اینستاگرام در حال بررسی راه های جدید برای بازیابی حساب های هک شده است

تاریخ انتشار : 1398/06/05 - 5:38

 کد خبر: 13514
 330 بازدید

اینستاگرام در حال بررسی راه های جدید برای بازیابی حساب های هک شده است

🔺اطلاعات جدید به این موضوع اشاره می کنند که اینستاگرام در حال بررسی راه های ساده تر برای بازیابی حساب های هک شده است. 🔺در صورتی که حساب اینستاگرام شما هک شده باشد، این شبکه اجتماعی راه های جدیدی را برای شما در نظر می گیرد. این شبکه اجتماعی در حال بررسی ویژگی جدیدی بوده […]

اینستاگرام در حال بررسی راه های جدید برای بازیابی حساب های هک شده است

🔺اطلاعات جدید به این موضوع اشاره می کنند که اینستاگرام در حال بررسی راه های ساده تر برای بازیابی حساب های هک شده است.

🔺در صورتی که حساب اینستاگرام شما هک شده باشد، این شبکه اجتماعی راه های جدیدی را برای شما در نظر می گیرد. این شبکه اجتماعی در حال بررسی ویژگی جدیدی بوده که فرآیند بازیابی حساب های هک شده را ساده تر می کند.

🔺این فرآیند که داخل اپلیکیشن قرار می گیرد، علاوه بر بازیابی راحت تر حساب، هک کردن آن را نیز سخت تر می کند. در حال حاضر برای بازیابی حساب هک شده خود باید منتظر ایمیل از سوی این شبکه اجتماعی باشید و یا فرمی را برای آن پر کنید.

🔺بروزرسانی جدید اینستاگرام برای بازیابی حساب های هک شده، اطلاعات دیگری را مانند ایمیل اصلی و یا شماره موبایل را از کاربر طلب می کند. این شبکه اجتماعی برای شما یک کد ۶ رقمی ارسال می کند که برای شماره موبایل یا ایمیل خود می توانید استفاده کنید. با این راه حل، هکرها نمی توانند توسط ایمیل و یا شماره موبایل، حساب شما را دستکاری کنند.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)