سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » برنامه‌ای که به کمک هوش مصنوعی آدم‌های عکس‌ها را حذف می‌کند

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 8:19

 کد خبر: 12970
 361 بازدید

برنامه‌ای که به کمک هوش مصنوعی آدم‌های عکس‌ها را حذف می‌کند

بیش از آنچه که در تصور ما بگنجد نقاط دیدنی در سراسر دنیا وجود دارد و بسیاری از مردم جهان به این مناطق رفته و تصاویری را به یادگاری ثبت می‌کنند. با این حال، بسیاری از مناطق توریستی جهان یک ایراد مشترک دارند و آن جمعیت زیادی است که برای بازدید به این نقاط می‌روند […]

برنامه‌ای که به کمک هوش مصنوعی آدم‌های عکس‌ها را حذف می‌کند

بیش از آنچه که در تصور ما بگنجد نقاط دیدنی در سراسر دنیا وجود دارد و بسیاری از مردم جهان به این مناطق رفته و تصاویری را به یادگاری ثبت می‌کنند. با این حال، بسیاری از مناطق توریستی جهان یک ایراد مشترک دارند و آن جمعیت زیادی است که برای بازدید به این نقاط می‌روند و تلاش می‌کنند که عکس مشابهی از آن منطقه بگیرند. نتیجه این عکس‌ها معمولاً با ایده‌ال فاصله زیادی دارد و دلیل آن هم افراد غریبه زیادی هستند که در تصاویر هم حضور دارند.اما خبر خوب اینست که به تازگی برنامه‌ای برای رفع این مشکل ایجاد شده است که می‌توانید از آن برای حذف افراد داخل عکس‌هایتان استفاده کنید.

اسم این برنامه Bye Bye Camera است و به وسیله آن می‌توانید آدم‌ها را از عکس‌ها حذف کنید. برنامه Bye Bye Camera توسط شرکت Do Something Goodساخته شده است. در این برنامه از قابلیت‎‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که به‌صورت آنلاین در دسترس هستند، مانند YOLO که می‌تواند به صورت لحظه‌ای سوژه‌ها را تشخیص دهد، می‌توان اشخاصی که در تصاویر حضور دارند را حذف کنید.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)