سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » دوربین هواوی میت ۳۰ پرو به دو سنسور ۴۰ مگاپیکسلی مجهز می شود

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 5:33

 کد خبر: 12785
 360 بازدید

دوربین هواوی میت ۳۰ پرو به دو سنسور ۴۰ مگاپیکسلی مجهز می شود

🔺اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی هواوی میت ۳۰ پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته که به مشخصات دوربین اصلی آن اشاره می کند. 🔺همانطور که می دانید، قرار است در پاییز امسال از گوشی های سری هواوی میت ۳۰ رونمایی شود. اطلاعاتی که به تازگی در رسانه ها منتشر شده حاکی از آن […]

دوربین هواوی میت ۳۰ پرو به دو سنسور ۴۰ مگاپیکسلی مجهز می شود

🔺اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی هواوی میت ۳۰ پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته که به مشخصات دوربین اصلی آن اشاره می کند.

🔺همانطور که می دانید، قرار است در پاییز امسال از گوشی های سری هواوی میت ۳۰ رونمایی شود. اطلاعاتی که به تازگی در رسانه ها منتشر شده حاکی از آن هستند که نسخه بهبود یافته هواوی میت ۳۰ یعنی میت ۳۰ پرو، به دوربین اصلی سه گانه با دو سنسور ۴۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز می شود.

🔺یکی از سنسورهای ۴۰ مگاپیکسلی میت ۳۰ پرو دارای قطر ۱/۱.۵ اینچ بوده و اندازه دریچه دیافراگم آن نیز برابر با f/۱.۶ است، اما احتمالا تا f/۱.۴ نیز افزایش پیدا کند. این سنسور درست مانند سنسور گوشی پرچمدار هواوی P۳۰ پرو دارای فیلتر RYYB بوده و از ویژگی های متعدد لنز Cine نیز پشتیبانی می کند. از این ویژگی قبلا در گوشی سونی اکسپریا ۱ نیز استفاده شده است.
@it_24


برچسب ها : ,
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)