سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » رنو کپچر ۲۰۲۰ با پلتفرم جدید رسما معرفی شد

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 8:17

 کد خبر: 12966
 350 بازدید

رنو کپچر ۲۰۲۰ با پلتفرم جدید رسما معرفی شد

🔹رنو کپچر ۲۰۲۰ از راه رسید. این خودروی فرانسوی محبوب بر اساس پلتفرم CMF-B توسعه یافته و با موتورهای مختلف به فروش می رسد. 🔹رنو کپچر ۲۰۲۰ به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو در مقایسه با نسل گذشته خود از طراحی جذاب تری بهره می برد و به فناوری های جدیدتری مجهز شده است. […]

رنو کپچر ۲۰۲۰ با پلتفرم جدید رسما معرفی شد

🔹رنو کپچر ۲۰۲۰ از راه رسید. این خودروی فرانسوی محبوب بر اساس پلتفرم CMF-B توسعه یافته و با موتورهای مختلف به فروش می رسد.

🔹رنو کپچر ۲۰۲۰ به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو در مقایسه با نسل گذشته خود از طراحی جذاب تری بهره می برد و به فناوری های جدیدتری مجهز شده است. رنو کپچر جدید بر اساس پلتفرم CMF-B توسعه یافته که باعث افزایش طول ۱۱۰ میلی متری آن نسبت به نسل گذشته شده است. این افزایش طول، باعث افزایش فضای پای سرنشینان عقب و حجم فضای بار تا ۸۱ لیتر شده است.

🔹این پلتفرم به رنو اجازه می دهد تا این کراس اوور را با موتور برقی روانه بازار کند. در همین راستا، این خودروی فرانسوی با سیستم E-Tech پلاگین هیبریدی در اختیار خریداران قرار می گیرد. این مدل به موتور مورد استفاده در نسل جدید رنو کلیو مجهز می شود که امکان رانندگی تا مسافت ۴۵ کیلومتر را به صورت تمام الکتریکی برای راننده فراهم می کند. این نمونه دارای یک موتور ۱.۶ لیتری بنزینی و دو موتور برقی با باتری ۹.۸ کیلووات ساعتی است.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)