سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ به فناوری Sound on Display مجهز می شود

تاریخ انتشار : 1398/06/05 - 5:29

 کد خبر: 13485
 300 بازدید

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ به فناوری Sound on Display مجهز می شود

🔺اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر از حضور فناوری Sound on Display در آن می دهد. 🔺در گذشته شاهد انتشار تصاویری از محافظ نمایشگر پرچمداران آینده سامسونگ از سری گلکسی نوت بودیم. امروز تصاویر بیشتری از محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت ۱۰ پرو به اینترنت راه […]

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ به فناوری Sound on Display مجهز می شود

🔺اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر از حضور فناوری Sound on Display در آن می دهد.

🔺در گذشته شاهد انتشار تصاویری از محافظ نمایشگر پرچمداران آینده سامسونگ از سری گلکسی نوت بودیم. امروز تصاویر بیشتری از محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت ۱۰ پرو به اینترنت راه پیدا کرده است.

🔺این تصاویر توسط افشاگر معروف، Ice Universe در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. در بخش بالایی آن ها تنها شاهد حضور حفره ای برای دوربین سلفی هستیم و سازنده این محافظ برشی برای اسپیکر مکالمه در نظر نگرفته است. با توجه به این موضوع، سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ از فناوری Sound on Display بهره می برد. این تکنولوژی در هر دو نمونه این پرچمدار مورد استفاده قرار می گیرد.

🔺در گذشته شاهد استفاده از فناوری SoD در برخی پرچمداران موجود در بازار بودیم که برای مثال می توان به هواوی P30 پرو و ال جی G8 ThinQ اشاره کرد.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)