سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » طرح آزمایشی پنهان کردن تعداد لایک های اینستاگرام در کشورهای بیشتری تست می شود

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 8:05

 کد خبر: 12939
 345 بازدید

طرح آزمایشی پنهان کردن تعداد لایک های اینستاگرام در کشورهای بیشتری تست می شود

🔺چندی پیش گزارشی منتشر شد که خبر از پنهان کردن تعداد لایک های اینستاگرام می داد. در گام اول این طرح در کشور کانادا به صورت آزمایشی اجرا شد و حالا ظاهرا در کشورهای بیشتری نیز به اجرا گذاشته می شود. 🔺 اینستاگرام در کنفرانس F8 اعلام کرد که پنهان کردن تعداد لایک ها برای […]

طرح آزمایشی پنهان کردن تعداد لایک های اینستاگرام در کشورهای بیشتری تست می شود

🔺چندی پیش گزارشی منتشر شد که خبر از پنهان کردن تعداد لایک های اینستاگرام می داد. در گام اول این طرح در کشور کانادا به صورت آزمایشی اجرا شد و حالا ظاهرا در کشورهای بیشتری نیز به اجرا گذاشته می شود.

🔺 اینستاگرام در کنفرانس F8 اعلام کرد که پنهان کردن تعداد لایک ها برای عکس ها و ویدیوها، در قالب طرحی آزمایشی برای کاربران کانادا به اجرا در خواهد آمد. اما اکنون این طرح به صورت گسترده در کشورهای ایرلند، ایتالیا، ژاپن، برزیل، استرالیا و نیوزیلند اجرا خواهد شد تا به صورت جدی شاهد قصد اینستاگرام برای حذف لایک باشیم.

🔺اجرای این طرح بدین صورت است که تعداد لایک های هر پست دیگر برای مخاطبان آن پست نمایش داده نخواهد شد. اینستاگرام علت اجرای این طرح را “تمرکز بر عکس و ویدیوهای اشتراک گذاری شده، نه تعداد لایک آن ها” اعلام کرده است. با اجرای این طرح، تنها صاحب هر صفحه قادر به دیدن تعداد لایک های هر یک از پست هایی که به اشتراک گذاشته، خواهد بود.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)