سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » فناوری اتصال باتری های بوش به اینترنت

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 5:26

 کد خبر: 12779
 422 بازدید

فناوری اتصال باتری های بوش به اینترنت

بوش با توسعه هوش مصنوعی ابری می خواهد مشکل افت کارایی باتری ها را حل کند. نرم افزاری که برای این منظور طراحی شده، به طور پیوسته با بررسی جداگانه هر یک از سلول های تشکیل دهنده باتری های لیتیوم یونی، داده هایی را جمع آوری می کند. این داده ها به فضای ابری ارسال […]

فناوری اتصال باتری های بوش به اینترنت

بوش با توسعه هوش مصنوعی ابری می خواهد مشکل افت کارایی باتری ها را حل کند. نرم افزاری که برای این منظور طراحی شده، به طور پیوسته با بررسی جداگانه هر یک از سلول های تشکیل دهنده باتری های لیتیوم یونی، داده هایی را جمع آوری می کند. این داده ها به فضای ابری ارسال شده و در صورت تشخیص افت کارایی با سرعتی بیش از حد، نرم افزار اخطار صادر می کند.

عواملی وجود دارند که باعث تسریع روند افت کارایی باتری ها می شوند. شارژ سریع منظم یکی از این عوامل است که با افزایش تعداد دفعات شارژ باتری را دچار مرگ زودرس می کند. شرایط دمایی سخت (بسیار سرد و بسیار گرم) و رانندگی بیش از حد اسپرت دو عامل دیگری هستند که در کاهش عمر باتری ها نقش زیادی دارند.

نرم افزاری که بوش توسعه داده با تحت نظر گرفتن پارامترهایی مثل دریافت الکتریسیته بیش از حد توسط باتری یا تولید گرمای زیاد، فرایند شارژ شدن را در حالتی بهینه قرار می دهد. برای مثال اگر هوا خیلی سرد یا بیش از حد گرم باشد، این نرم افزار از شارژ کامل و صد در صدی باتری جلوگیری می کند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)