سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » مانیتور ۲۷ اینچی BenQ با رزولوشن ۲K معرفی شد

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 6:10

 کد خبر: 12874
 376 بازدید

مانیتور ۲۷ اینچی BenQ با رزولوشن ۲K معرفی شد

🔸مانیتور ۲۷ اینچی BenQ برای افراد حرفه ای رونمایی شد. این مانیتور دارای رزولوشن ۲K بوده و ۹۹ درصد AdobeRGB را پوشش می دهد. 🔸مانیتورهای مختلفی در بازار وجود دارند که هر یک برای کاربردهای خاصی توسعه پیدا کرده اند. برخی از آن ها برای کاربردهای عمومی، برخی برای گیمرها و تعدادی برای افراد حرفه […]

مانیتور ۲۷ اینچی BenQ با رزولوشن ۲K معرفی شد

🔸مانیتور ۲۷ اینچی BenQ برای افراد حرفه ای رونمایی شد. این مانیتور دارای رزولوشن ۲K بوده و ۹۹ درصد AdobeRGB را پوشش می دهد.

🔸مانیتورهای مختلفی در بازار وجود دارند که هر یک برای کاربردهای خاصی توسعه پیدا کرده اند. برخی از آن ها برای کاربردهای عمومی، برخی برای گیمرها و تعدادی برای افراد حرفه ای تولید شده اند. تفاوت این مانتیورها در رفرش ریت و زمان پاسخگویی است. در صورتی که شغل یا علاقه شما مربوط به ویرایش عکس و یا ویدیو باشد، مانیتورهایی با دقت رنگ بالا برای شما تولید شده اند.

🔸به تازگی مانیتور ۲۷ اینچی BenQ برای افراد حرفه ای توسعه پیدا کرده است. این مانیتور دارای رزولوشن ۲K بوده و با نام PhotoVue SW270C به فروش می رسد. این مانیتور از رزولوشن ۲K بهره می برد که شاید برای افرادی که نیاز به مانیتورهای ۴K دارند، مناسب نباشد. در این میان باید به قیمت این محصول اشاره کرد. مانیتور جدید BenQ با قیمت ۸۰۰ دلار به فروش می رسد که ارزان تر از مانیتورهای ۴K است.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)