سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » نخستین کافه جهان بر پایه هوش مصنوعی

تاریخ انتشار : 1398/05/30 - 7:07

 کد خبر: 12273
 441 بازدید

نخستین کافه جهان بر پایه هوش مصنوعی

✍🏻 نخستین کافه جهان بر پایه هوش مصنوعی که با شناسایی چهره مشتریان به آن ها سرویس می دهد به تازگی اولین کافه مجهز به هوش مصنوعی در لندن بازگشایی شده است. این کافه که توسط نرم افزار جدید DataSparQ گردانده می شود از با استفاده از هوش مصنوعی افراد را در صف دیجیتالی قرار […]

نخستین کافه جهان بر پایه هوش مصنوعی

✍🏻 نخستین کافه جهان بر پایه هوش مصنوعی که با شناسایی چهره مشتریان به آن ها سرویس می دهد

به تازگی اولین کافه مجهز به هوش مصنوعی در لندن بازگشایی شده است. این کافه که توسط نرم افزار جدید DataSparQ گردانده می شود از با استفاده از هوش مصنوعی افراد را در صف دیجیتالی قرار می دهد و فرایند سفارش گیری را تا حد ممکن آسان می کند.

استفاده از هوش مصنوعی DataSparQ در کافه ها می تواند از دست رفتن مشتریان به دلیل تعلل در دریافت سفارششان را به میزان ۷۵ درصد کاهش بدهد.

به گزارش ایتنا و به نقل از techeblog ، به تازگی اولین کافه مجهز به هوش مصنوعی در لندن بازگشایی شده است. این کافه که توسط نرم افزار جدید DataSparQ گردانده می شود از با استفاده از هوش مصنوعی افراد را در صف دیجیتالی قرار می دهد و فرایند سفارش گیری را تا حد ممکن آسان می کند. سیستم تشخیص چهره به کاررفته در این سیستم به صورت خودکار تشخیص می دهد که بر اساس ترتیب باید به کدام مشتریان سرویس داد.

این نرم افزار برای کافه داران تنها ۲۴۰ دلار در ماه خرج دارد و برای راه اندازه تنها وب کم های ساده، صفحه نمایش لمسی و اینترنت نیازمند خواهد بود. محققان سیستم DataSparQ در طی تحقیقات خود دریافتند که مشتریان به طور متوسط دو ماه از عمر خود را صرف انتظار برای دریافت سفارششان در کافه ها می کنند و این نرم افزار این زمان را به حداقل کاهش خواهد داد.
علاوه بر این بررسی های این تیم تحقیقاتی حاکی از آن بود که استفاده از DataSparQ در کافه ها موجب می شود شمار افرادی که کافه را به دلیل تعلل زیاد در تهیه سفارش ترک می کنند به میزان ۷۵ درصد کاهش پیدا کند. همچنین این سیستم می تواند با تخمین دقیق سن افراد به کافه داران در ارائه خدماتی بهتر کمک کند.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)