سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » نسخه ۵G مک بوک در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ وارد بازار می شود

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 5:25

 کد خبر: 12777
 387 بازدید

نسخه ۵G مک بوک در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ وارد بازار می شود

🔹سال آینده شاهد عرضه آیفون های ۵G اپل خواهیم بود. حال به نظر می رسد این شرکت قصد دارد سال آینده از نسخه ۵G مک بوک نیز رونمایی کند. 🔹می دانیم که تا پایان سال جاری از نوت بوک های ۵G رونمایی می شود و ظاهرا لنوو نخستین شرکتی است که چنین محصولی را به […]

نسخه ۵G مک بوک در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ وارد بازار می شود

🔹سال آینده شاهد عرضه آیفون های ۵G اپل خواهیم بود. حال به نظر می رسد این شرکت قصد دارد سال آینده از نسخه ۵G مک بوک نیز رونمایی کند.

🔹می دانیم که تا پایان سال جاری از نوت بوک های ۵G رونمایی می شود و ظاهرا لنوو نخستین شرکتی است که چنین محصولی را به بازار عرضه می کند. در سال آینده نیز شاهد عرضه سه مدل جدید آیفون با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G هستیم. اما این تمام ماجرا نیست. شاید جالب باشد بدانید که کمپانی اپل قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۰ از نسخه ۵G مک بوک نیز رونمایی کند. این نخستین باری است که اپل از شبکه ارتباطی سلولی در لپ تاپ های خود استفاده می کند.

🔹بنا بر گزارش های منتشر شده در وبسایت DigiTimes، اپل به جای استفاده از آنتن های رایج و قدیمی، از آنتن های سرامیکی بهره می گیرد تا عملکرد شبکه ۵G را بهبود بخشیده و آن را پایدارتر کند. بنابراین کاربران دیگر نگران کندی و یا قطعی ارتباط نخواهند بود. گفته می شود که استفاده از این آنتن، سرعت اینترنت ۵G را نیز تا دو برابر افزایش می دهد.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)