سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » هواوی نام های تجاری Cine Lens و Matrix Camera را ثبت کرد

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 8:03

 کد خبر: 12933
 383 بازدید

هواوی نام های تجاری Cine Lens و Matrix Camera را ثبت کرد

🔺هواوی نام های تجاری Cine Lens و Matrix Camera را به ثبت رساند. انتظار می رود این فناوری ها در گوشی های سری میت ۳۰ مورد استفاده قرار بگیرند. 🔺شرکت هواوی در سال های اخیر بهبودهایی زیادی در بخش دوربین گوشی های هوشمند خود اعمال کرده است و با توجه به این موضوع، بسیاری منتظر […]

هواوی نام های تجاری Cine Lens و Matrix Camera را ثبت کرد

🔺هواوی نام های تجاری Cine Lens و Matrix Camera را به ثبت رساند. انتظار می رود این فناوری ها در گوشی های سری میت ۳۰ مورد استفاده قرار بگیرند.

🔺شرکت هواوی در سال های اخیر بهبودهایی زیادی در بخش دوربین گوشی های هوشمند خود اعمال کرده است و با توجه به این موضوع، بسیاری منتظر رونمایی از نسل آینده پرچمداران این غول فناوری چینی هستند. به تازگی این شرکت نام های تجاری Cine Lens و Matrix Camera را ثبت کرده است. این نام ها در تاریخ ۱۷ ژوئیه در مونیخ از سوی دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا به ثبت رسیده است.

🔺انتظار می رود هواوی میت ۳۰ پرو به دوربین فوق العاده ای مجهز شود. این احتمال وجود دارد که یکی از سنسورهای دوربین اصلی این اسمارت فون تنها برای ضبط ویدیو مورد استفاده قرار بگیرد. در توضیحات مربوط به این نام به ضبط تصویر، صدا و اطلاعات اشاره شده است.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)