سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » پایان نگرانی ها درباره دسترسی به حساب های مالی و شخصی بعد از مرگ

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 6:10

 کد خبر: 12871
 364 بازدید

پایان نگرانی ها درباره دسترسی به حساب های مالی و شخصی بعد از مرگ

به گزارش بلومبرگ به نقل از سی ان ان در زندگی پر زرق و برق و پر مشغله امروز، هرکدام از ما اطلاعات و پسورد های شخصی مهمی داریم که در عصر تکنولوژی، انها را یا در ذهن می سپاریم ویا به شکل سنتی بر روی تکه کاغذ، لای کتاب و یا در گاوصندوق نگهداری […]

پایان نگرانی ها درباره دسترسی به حساب های مالی و شخصی بعد از مرگ

به گزارش بلومبرگ به نقل از سی ان ان در زندگی پر زرق و برق و پر مشغله امروز، هرکدام از ما اطلاعات و پسورد های شخصی مهمی داریم که در عصر تکنولوژی، انها را یا در ذهن می سپاریم ویا به شکل سنتی بر روی تکه کاغذ، لای کتاب و یا در گاوصندوق نگهداری میکنیم. اطلاعات خصوصی، مالی، تعداد زیادی از پسوردها، اسناد مهم کاری، تاریخ تولد عزیزانمان، تاریخ اتفاقات مهم زندگیمان و مهمتر از همه وصیتنامه مان که هرکدام بدون ساماندهی و بصورت پراکنده در زندگی ما وجود دارند.
مشکل اصلی چیست؟ داشتن جایی ثابت و امن برای طبقه بندی و نگهداری از تمام این اطلاعات و رویداد ها که باید به ما یادآوری شوند.
چقدر خوب می شود؛ اگر راهی برای دسته بندی و ساماندهی این اطلاعات پیدا کنیم؟

چقدر خوب می شود؛ اگر بتوانیم تمام این اطلاعات را در محلی واحد و با امنیت بالا نگهداری کنیم؟

چقدر خوب می شود؛ اگر کسی همه اتفاقات مهم زندگی مان را به ما یادآوری کند تا آنها را در این زندگی پر هرج و مرج از یاد نبریم؟

چقدر خوب می شود؛ کسی مورد اطمینان وجود داشته باشد تا بتوانیم اطلاعات شخصی و وصیت نامه مان را باخیال آسوده به او بسپاریم و مطمئن باشیم که او پس از مرگ، تمام موارد را اجرا خواهد کرد و نامه هایی را که به عزیزانمان نوشته ایم به آنها تحویل خواهد داد.

انسانها محدود به مکان و زمان هستند.
تصور کنید/n محل کار خود را ترک میکنید و در مسیر برگشت به منزل سندی را که در شرکت تنظیم کرده اید را در ذهن خود مرور میکنید و یک لحظه متوجه میشوید که موارد جدیدتری برای تکمیل سند احتیاج است و ممکن است روز بعد این اطلاعات از ذهن شما فراموش شود. در این صورت شما به علت محدودیت به مکان، امکان تغییر اسناد برای شما به تعویق میافتد.

درباره پس از مرگ خود و اطلاعات و اسناد مهم خود فکری کرده اید؟

آیا اسناد شما هم با مرگ شما از بین خواهند رفت؟

مرگ همیشه با ترس و هراس همراه است، همه ما در زمان حیاتمان هزار و یک راز نهفته داریم، هزار و یک داستان و هزار و یک دغدغه .

شاید بد نباشد بعد از حیاتمان هم بتوانیم همچنان با خیلی از افراد در ارتباط باشیم، و در واقع این امکان فراهم باشد که بتوانیم در زمان حیاتمان وصیتی را در جایی مطمئن ثبت کنیم که بعد از وفات برای افراد مشخصی ارسال شود.

یا شاید اسرار پنهانی که دوست داریم بعد از مرگمان افشا شود.

یا محرمانه ای که به گوش رسانه ای برسد،

یا حتی اینکه هر ساله و در تاریخی گل یاد بودی به عزیزی برسد؛

و خیلی ازکارهای دیگری که دوست داریم برای دوستان و عزیزانمان بعد ازمرگمان انجام دهیم.

اما در واقع همه این موارد شبیه به آروزی محال است زیرا بعد از مرگ دست ما از دنیا کوتاه می شود.

تصور کنید در زندگی بعدی خود، یک فرشته گوش به فرمان دارید که ارتباط شما را با این دنیا ماندگار می‌کند، و هرگاه که نیاز داشتید می‌توانید پیام‌های خود را به دوستان، عزیزان و همکاران خود برسانید.

خیلی هیجان انگیز است وقتی بتوانیم بعد از مرگ،‌ هر سال روز تولد عزیزانمان را با یک شاخه گل و یک پیام زیبا تبریک بگوییم.

یقینا این حجم از اطلاعات و پراکندگی مکان های مختلف نگهداری آنها، شما را سردرگم کرده است؛
حال به این فکر کنید، که برای سازماندهی این حجم از اسناد کافیست یک اپلیکیشن آنلاین داشته باشید که در هر زمان و مکان قابل دسترس بوده و همه آنچه که گفتیم را برای شما برآورده کند.
عملا تمام آروزهای مارا در رفع محدودیت مکان و زمان بر آورده کند.
یک کمپانی چند ملیتی با برند گیت ترید (Gate Trade) از ارائه وب اپلیکیشنی خبر داده که با کمک اون شما می توانید پسوردهای حساب های خود را با یک سازو کار امن نگهداری کنید، آرشیو اسناد خود را تنظیم کنید،
دفتر خاطرات داشته باشید و خاطرات روزمره خود را بنویسید ،
حتی عکس یا ویدیو در خاطرات خود آپلود نمایید.
همچنین هشدار جهت یادآوری (reminder) برای خود ثبت کنید.
حتی شما میتوانید وصیت نامه ها یا اسنادی تنظیم و مشخص کنید که در زمان خاصی برای یک سری افراد رسال شوند.
این اپلیکیشن با نام تجاری RAZIELBOOK در حال عرضه است.
نکته قابل توجه این نرم افزار، پیاده سازی در بستر بلاک چین و مبتنی بر بازار cryptocurrency است؛ یک ایده جذاب بعنوان فرصت سرمایه گذاری در بازار رو به رشد توکن ها و ارزهای دیجیتالی می باشد.
در جمع بندی تعاریف بالا و در تکمیل آن می توان گفت RAZIELBOOK محدودیت های بُعد زمان و مکان را حذف کرده و هم در زمان حیات و هم بعد از حیات، دست از سر کاربرانش بر نمیدارد و با پیاده سازی در بستر بلاک چین، قابل اتکا و بی دغدغه و امن، در دسترس است.

پروژه RAZIELBOOK مرحله پیش فروش خصوصی سهام خود را پشت سر گذاشته است و از بامداد امشب در تاریخ ۱۵ جولای به صورت عمومی، بخشی از سهام خود را برای عموم مردم از طریق ICO عرضه خواهد کرد.

یکی از محاسن این پروژه عدم تحریم ملیت های مختلف می باشد و با آرزوی برقراری صلح در جهان امکان سرویس دهی به همه مردم جهان از جمله ایران را فراهم نموده است.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)