سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » پیکسل ۳a موفق به کسب امتیاز ۱۰۰ در DxOMark شد

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 8:01

 کد خبر: 12929
 356 بازدید

پیکسل ۳a موفق به کسب امتیاز ۱۰۰ در DxOMark شد

🔺به استناد اخبار جدید، محصول جدید گوگل یعنی پیکسل ۳a موفق به کسب امتیاز ۱۰۰ در DxOMark شد. در ادامه همراه ما باشید. 🔺زمانی که گوگل گوشی های پیکسل ۳a وپیکسل ۳a XL را معرفی کرد، خبر از این موضوع داد که این گوشی ها دارای دوربین های مشابه پیکسل ۳ و پیکسل ۳ XLهستند. […]

پیکسل ۳a موفق به کسب امتیاز ۱۰۰ در DxOMark شد

🔺به استناد اخبار جدید، محصول جدید گوگل یعنی پیکسل ۳a موفق به کسب امتیاز ۱۰۰ در DxOMark شد. در ادامه همراه ما باشید.

🔺زمانی که گوگل گوشی های پیکسل ۳a وپیکسل ۳a XL را معرفی کرد، خبر از این موضوع داد که این گوشی ها دارای دوربین های مشابه پیکسل ۳ و پیکسل ۳ XLهستند. این موضوع با توجه به این که هیچ گوشی دیگری با قیمت زیر ۳۹۹ دلار قابلیت عکاسی با چنین کیفیتی را ندارد یک دستاورد بزرگ به شمار می رود. اخیرا نیز امتیاز پیکسل ۳a در DxOMarkمشخص شده که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

🔺گوگل قصد داشت هزینه تولید پیکسل ۳a و پیکسل ۳a XL را کاهش دهد، بنابراین از تجهیز آن ها به Pixel Visual Core که برای بهبود عملکرد پردازش تصاویر به کار می رود، صرف نظر کرد. با توجه به اینکه امتیاز DxOMark پیکسل ۳a تنها یک نمره با پیکسل ۳ تفاوت دارد، به نظر می رسد این نمره نشان دهنده قدرت واقعی این دوربین نیست. با این حال کماکان تفاوت هایی میان عملکرد دوربین پیکسل ۳a با پرچمداران دیگر وجود دارد.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)