سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » چیپست Kirin 810 هواوی چه عملکردی دارد؟

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 6:12

 کد خبر: 12878
 330 بازدید

چیپست Kirin 810 هواوی چه عملکردی دارد؟

🔺چیپست Kirin 810 هواوی در گذشته نه چندان دور معرفی شد. در این مطلب عملکرد این پردازنده میان رده را مورد بررسی قرار می دهیم. هواوی اخیرا چیپست جدید خود با نام Kirin 810 را معرفی کرده ‌است. این چیپست میان‌رده که در گوشی هواوی نوا ۵ استفاده شده، عملکرد ممتازی را در سطح محصولات […]

چیپست Kirin 810 هواوی چه عملکردی دارد؟

🔺چیپست Kirin 810 هواوی در گذشته نه چندان دور معرفی شد. در این مطلب عملکرد این پردازنده میان رده را مورد بررسی قرار می دهیم.
هواوی اخیرا چیپست جدید خود با نام Kirin 810 را معرفی کرده ‌است. این چیپست میان‌رده که در گوشی هواوی نوا ۵ استفاده شده، عملکرد ممتازی را در سطح محصولات میان‌رده از خود نشان داده و حتی در برخی زمینه‌ها از محصولات پرچمدار نیز بهتر عمل کرده است. گوشی های این سری شامل مدل‌های متنوعی از میان‌رده تا پرچمدار می‌شوند.
طبق اعلام هواوی، این چیپست بر اساس لیتوگرافی ۷ نانومتری ساخته شده است و پس از چیپست پرچمدار Kirin 980، دومین پردازنده با فناوری ساخت ۷ نانومتری در بین چیپست‌های هواوی محسوب می‌شود. نتایج بنچمارک AnTuTu که در مورد این چیپست در فضای وب منتشر شده، نشان می‌دهد گوشی هواوی Nova 5 با بهره‌گیری از تراشه Kirin 810 توانسته به امتیاز خوب ۲۳۷۴۳۷ دست پیدا کند. کارایی تراشه‌ جدید Kirin 810 نه تنها از Kirin 710 بالاتر است، بلکه موفق شده در تمام آزمون‌های CPU ،GPU ،UX و MEM چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ را نیز با اختلاف قابل توجه شکست دهد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)