سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » کادیلاک XT5 مدل ۲۰۲۰ معرفی شد

تاریخ انتشار : 1398/06/05 - 5:23

 کد خبر: 13471
 374 بازدید

کادیلاک XT5 مدل ۲۰۲۰ معرفی شد

🔹کادیلاک XT5 مدل ۲۰۲۰ برای بازار چین از راه رسید. این خودرو در مقایسه با مدل کنونی خود تغییرات کمی را تجربه کرده است. 🔹در حالی که هنوز کادیلاک XT5 مدل ۲۰۲۰ در بازار ایالات متحده آمریکا معرفی نشده، شاهد رونمایی از آن در کشور چین هستیم.کادیلاک ادعا کرده که ۳۰ ویژگی این خودرو در […]

کادیلاک XT5 مدل ۲۰۲۰ معرفی شد

🔹کادیلاک XT5 مدل ۲۰۲۰ برای بازار چین از راه رسید. این خودرو در مقایسه با مدل کنونی خود تغییرات کمی را تجربه کرده است.

🔹در حالی که هنوز کادیلاک XT5 مدل ۲۰۲۰ در بازار ایالات متحده آمریکا معرفی نشده، شاهد رونمایی از آن در کشور چین هستیم.کادیلاک ادعا کرده که ۳۰ ویژگی این خودرو در مقایسه با نمونه کنونی بهبود پیدا کرده؛ با این حال طراحی ظاهری آن تقریبا ثابت باقی مانده است. واضح ترین تغییر ظاهری این کراس اوور مربوط به جلو پنجره آن بوده که دارای طراحی مشابه با کادیلاک XT4 و XT6 است.

🔹طراحی آینه های جانبی، برف پاک کن عقب و اسپویلر عقب بهبود پیدا کرده است. این موضوع به معنای آیرودینامیک بهتر و در نهایت، مصرف سوخت کمتر است. بزرگترین تغییر در این کراس اوور مربوط به موتور آن است. کادیلاک XT5 مدل ۲۰۲۰ به یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری مجهز شده که همراه با توربوشارژر قادر به تولید ۲۳۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر است. این قدرت تولیدی توسط یک گیربکس ۹ سرعته خودکار دو کلاچه به چرخ ها منتقل می شود.


برچسب ها :
دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)